וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן השוערים של מכבי תל אביב נעצר בגין קטטה במועדון בעיר

22.7.2023 / 16:25

צפו בתיעוד: במשטרה חושדים כי גרהאם סטאק היה תחת השפעת אלכוהול בעת המעצר הלילה. האנגלי בן ה-41, שהצטרף לצוות של רובי קין רק לפני כשבועיים, שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שנחקר. הצהובים הגיבו: "המועדון מודע לתקרית ובוחן את הנושא"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

גרהאם סטאק, מאמן השוערים של מכבי תל אביב, נעצר הלילה (בין שישי לשבת) בגין קטטה במועדון לילה בתל אביב. במשטרה חושדים כי האנגלי בן ה-41 היה תחת השפעת אלכוהול בעת המעצר ולאחר חקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

מהמועדון נמסר בתגובה: "מכבי תל אביב מודעת לתקרית בה היה מעורב עובד המועדון. המועדון בוחן את הנושא ולא יגיב מעבר לכך בשלב זה".

מדוברות המשטרה (ירקון) נמסר בנוגע לתקרית: "חוקרי תחנת לב תל אביב עצרו הלילה לחקירה חשוד בגין מעורבות בקטטה וחשד לתקיפה במועדון בתל אביב. בתום חקירתו החשוד שוחרר בתנאים מגבילים. חקירת האירוע נמשכת".

גרהאם סטאק, מאמן השוערים של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
גרהאם סטאק באימון מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

צפו בתיעוד האירוע לפי הפרסום של כאן 11

תזכורת: בימיו כשחקן חבט סטאק באוהד שפרץ למגרש וניסה להתעמת איתו

סטאק, שהצטרף לפני כשבועיים למכבי תל אביב מקולצ'סטר יונייטד מהליגה הרביעית באנגליה, החל את העונה שעברה כמאמן השוערים של קרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ, אך בעקבות שינוי בעמדת המאמן נאלץ לעזוב. לפני לכן עבד במשך ארבע שנים בווטפורד כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת ואחראי על השוערים במחלקת הנוער של המועדון.

תוצר מחלקת הנוער של ארסנל, סטאק ערך מספר הופעות בודדות עבור התותחנים וקרוב ל-350 הופעות במהלך קריירת המשחק שלו במהלכה ייצג את הנבחרת הצעירה של אירלנד בשבעה משחקים בין לאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully