וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים ענו לאבוקסיס: גם בשער של בית"ר היה "מגע רך"

המאמן טען לעבירות בשערים של מכבי חיפה, אך הוועדה המקצועית גיבתה את פריד ונימקה: "פעל בהתאם להנחיה לרף עבירות גבוה. לא הייתה הצדקה לפסילת שער"

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

איגוד השופטים פרסם היום (ראשון) את מסקנותיו על שני אירועים מרכזיים במשחק אלוף האלופים, שאחריו הוטחו ביקורות קשות כלפי השופט הראשי יגאל פריד ושופט ה-VAR זיו אדלר, מצדו של מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. האירועים המדוברים הם שני השערים האחרונים שכבשה מכבי חיפה בדרך לניצחון 1:3.

"בשני המקרים מדובר במגעים רכים שאינם מצדיקים פסילת שער", פסקו באיגוד, "בהמשך לאירועים דומים מהעונה שעברה, צוות השיפוט פעל בהתאם להנחיות לרף עבירות גבוה באירועים מסוג זה. מאותה הסיבה אושר בצדק השער לזכות בית"ר ירושלים בדקה ה-45. גם באירוע זה מדובר במגע רך בין השחקן התוקף כובש השער לשחקן ההגנה, ושאינו מצדיק פסילת שער".

יגאל פריד שופט כדורגל שולף כרטיס צהוב לעבר בן ביטון שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
באיגוד גיבו את החלטותיו. יגאל פריד/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס ליגאל פריד: "לא יכול להיות דבר כזה"

לכתבה המלאה

בריאיון שאחרי המשחק אמש אמר אבוקסיס: "מה שהכריע זה החלטות שיפוט בשני השערים. מי שהיה ב-VAR צריך לעשות בדיקה טובה של עצמו. מה שעשו פה השופטים ואנשי ה-VAR מאוד מתסכל. אני רואה את רפאלוב מושך את טימו והשופטים לא עושים כלום, אי אפשר שאנחנו מתכוננים והם מקבלים החלטות לא נכונות, כולם במגרש ראו שהיו פאולים במהלכים של שני השערים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully