וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הורחק בהפסד: "מה שהכריע זה החלטות השיפוט"

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 23:06

בית"ר מתוסכלת, אבוקסיס זעם על השופט ואנשי ה-VAR ("כולם ראו פאול") ומחכה לשחקני הרכש: "כשהסגל יהיה סופי, נוכל לדבר על המטרות שלנו". קריאף: "הלכנו יותר מדי אחורה"

כל השערים בניצחון 1:3 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי חיפה זכתה הערב (שבת) בתואר אלוף האלופים בפעם החמישית בתולדותיה והשנייה בשלוש השנים האחרונות, לאחר שביצעה עוד מהפך באצטדיונה הביתי וניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים. ארבעה ימים אחרי שעשו את זה על חשבון חמרון ספרטנס במוקדמות ליגת האלופות, הירוקים שוב ירדו להפסקה בפיגור מול בית"ר, אחרי שער של פריידיי שהעניק למחזיקת הגביע יתרון מפתיע שלא שיקף.

אבל במחצית השנייה הכל השתנה: צ'ארון שרי (58) הפגיז כדור חופשי לחיבורים, המחליף דין דוד כבש מיד לאחר שנכנס (84) אחרי טעות של השוער סילבה שדווקא היה המצטיין עד לאותו רגע, ודוד גם בישל לענאן חלאילי (90+4), כדי להעניק למסאי דגו תואר ראשון.

מחזיקת הגביע סיימה את הערב מאוכזבת בהופעתה הראשונה באלוף האלופים מאז 1989, ובסיום יוסי אבוקסיס הורחק אחרי עימות עם השופט.

דור מיכה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
קיוו לפתיחה טובה יותר. מיכה ובית"ר/מאור אלקסלסי
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים: דוד חוג'ה, טרזייה תומא, אופיר קריאף. מאור אלקסלסי
לא הרשימו. בית"ר/מאור אלקסלסי

אבוקסיס: "מה שהכריע זה החלטות שיפוט בשני השערים. מי שהיה ב-VAR צריך לעשות בדיקה טובה של עצמו. זה הכריע, וגם זה שהם התחילו לפנינו ושיחקו יותר משחקים מאיתנו והיו יותר מוכנים, ראינו את זה במיוחד במחצית השנייה.

אבל יש דברים טובים לקחת. השחקנים רצו, ונלחמו, נביא עוד כמה שחקנים - ונהיה קבוצה טובה. השחקנים היו ממושמעים טקטית, עשו עבודה יוצאת מהכלל במיוחד בחצי הראשון, מכבי חיפה כמעט שלא הגיעה למצבים. בחלק הקדמי היינו פחות טובים, בקבלת ההחלטות ובמסירה האחרונה, כי חיפה הייתה חשופה.

"עכשיו אנחנו מנסים להביא שלושה שחקנים חדשים - הגנה, קישור והתקפה".

על ניקולאסקו ושפת הגוף שלו: "כולם יודעים שיש לו הצעות והוא רוצה להתקדם, אבל כל עוד הוא פה נשתף אותו, כמה שאפשר".

על המטרות לעונה: "כשהסגל יהיה סופי, נוכל לדבר על המטרות שלנו".

עוד מהמאמן והכעס: "מה שעשו פה השופטים ואנשי ה-VAR, זה מאוד מתסכל. אני רואה את רפאלוב מושך את טימוטי והשופטים לא עושים כלום, אי אפשר שאנחנו מתכוננים והם מקבלים החלטות לא נכונות, כולם במגרש ראו שהיו פאולים במהלכים של שני השערים שלהם".

על פאוק סלוניקי: "אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה מאוד. ננסה להביא תוצאה טובה במשחק הבית. הם יותר מוכנים מאיתנו. לא נוכל לצרף עד אז שחקנים חדשים, אלא אם אדי גוטליב יחלים ויוכל לשחק חצי משחק".

אופיר קריאף עם פרד פריידיי שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"עוד מוקדם להגיד איזה בית"ר נראה העונה". קריאף/מאור אלקסלסי

קריאף: "כל משחק שיש בו תואר על הכף אתה רוצה לקחת, במיוחד כשהובלנו. איכזב שקיבלנו שער לא מהתקפה מסודרת שלהם, אלא נענשנו על טעויות של חוסר ריכוז. וזהו, אנחנו עם הפנים למשחק בסלוניקי, משחק קשה. נצטרך לתת משחק הקרבה, ללמוד מטעויות, אני חושב שהלכנו יותר מדי אחורה בחצי השני. עוד מוקדם להגיד איזה בית"ר נראה העונה, אני יודע שיש שיחות עם לא מעט שחקנים ונחכה שנשלים את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully