וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר "לא מוכנה לעונה". אבוקסיס לפריד: "לא יכול להיות דבר כזה"

23.7.2023 / 6:05

מאמן בית"ר ירושלים כעס על צוות השיפוט, במועדון הודו אחרי ההפסד למכבי חיפה: "חסרים לנו שחקנים". ניקולאסקו עדיין רחוק ממעבר, הוא ותומא בתמונת ההרכב לפאוק בחמישי. סילבה קיבל גיבוי: "הוא נכס, הציל אותנו במשחק הזה". אורי דהן מתקרב?

תקציר אלוף האלופים: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

בבית"ר ירושלים לקחו בפרופורציות את ההפסד אמש (שבת) 3:1 למכבי חיפה ב"אלוף האלופים", וחצי שעה לאחר המשחק כבר היו עם הפנים למשחק מול פאוק סלוניקי בחמישי במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. "אנחנו עדיין לא מוכנים לעונה, עדיין חסרים לנו שחקנים. ננסה לחזור מיוון עם תוצאה שתשאיר סיכוי לגומלין, אבל הפערים גדולים".

יוסי אבוקסיס כעס בסיום על יגאל פריד וצוות השיפוט ואמר להם: "בשני הגולים היו עבירות, לא יכול להיות דבר כזה". טרזייה תומא ויון ניקולאסקו אמנם עלו מהספסל בגלל כושר לקוי, אבל שניהם נמצאים בתמונת ההרכב לחמישי.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
זעם על צוות השיפוט. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא אורי דהן. ייתכן שהעובדה שהבלם לא נכלל אתמול בסגל מכבי חיפה מקרבת את הגעתו לעונה שנייה בבירה. בבית"ר הבהירו כי הפרסומים בהולנד אינם נכונים ועדיין ישנם פערים גדולים מול הירנביין בשיחות למכירת יון ניקולאסקו. גם החלוץ לא מרוצה מהחוזה שהוצע לו, ונכון לעכשיו הוא יעמוד לרשות אבוקסיס.

מיגל סילבה היה מתוסכל ועצבני בסיום המשחק, גם מההפסד וגם בשל חלקו בשער השני, אך במועדון אמרו: "הוא הציל אותנו במשחק הזה ויביא עוד הרבה נקודות השנה, הוא נכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully