וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה מסוגל להיות מוציא לפועל? "הוא סקורר מוגבל ולא קלעי"

המנהל החדש בוושינגטון טוען ש"אתה רוצה שחקנים מהסוג הזה", אבל בארה"ב מפקפקים ביכולתו של הישראלי להוביל את ההתקפה: "אין שום דבר מיוחד במשחק שלו"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

מתיחת הפנים שעברה וושינגטון בקיץ הנוכחי לא צפויה להביא לגידול בכמות הניצחונות, אבל כן אמורה לפנות יותר את הדרך עבור דני אבדיה, שינסה לנצל את השדרוג במעמדו ברוטציה לאחר עזיבת הכוכבים בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס. עם זאת, לנוכח המספרים שהצליח הישראלי לספק עד כה בקריירה, היכולת שלו להיות אחד המוציאים העיקריים לפועל עדיין טעונת הוכחה.

מלבד קייל קוזמה שחתם על הארכת חוזה, שלושת השחקנים היחידים שנשארו בסגל מהעונה שעברה הם אבדיה, קורי קיספרט ודניאל גאפורד. ב-NBC נכתב אתמול (שישי) שהטריו הזה "תפס את עיניהם" של מקבלי ההחלטות החדשות בפרנצ'ייז, שכזכור מינה נשיא לענייני כדורסל ומנהל מקצועי חדשים.

"כשמרכיבים קבוצה, אתה רוצה שחקנים מהסוג הזה - שחקנים שיכולים לרווח את המגרש, לשמור, לקבל החלטות עם הכדור ולהגיע לטבעת - כך ששלושתם בעלי ערך ב-NBA ואצלנו", אמר לפני מספר ימים הג'נרל מנג'ר החדש וויל דוקינס. ב-NBC מצפים לראות את אבדיה לקחת על עצמו תפקיד מרכזי יותר בכל הקשור ליצירת מצבים וקבלת החלטות בהתקפה, ושואבים אופטימיות מכך שכמו קיספר וגאפורד, הפורוורד בן ה-22 טרם הגיע לשיאו.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
טעון הוכחה בהתקפה. דני אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

עוד על דני אבדיה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

גם ב"בליצ'ר ריפורט" סימנו את אבדיה כאחד משלושת הפוטנציאלים המבטיחים ביותר בוושינגטון, אבל הביעו פחות אופטימיות בנוגע לקשיים ההתקפיים שלו.

"עד הדראפט האחרון, אבדיה היה הפרצוף של הביקורות על כך שלוושינגטון אין פוטנציאל גדול לעתיד. הוא ממש לא היה אסון מבחינה כלשהי, אבל פשוט אין שום דבר מיוחד במשחק שלו", ביקרו. "הוא נלחם בהגנה, תורם בריבאונדים ומחלק כמה מסירות מעניינות לשחקן בגובה 2.06 מ', אבל הוא גם לא קלעי והוא גם מוגבל ביכולת צבירת הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully