וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון מעריכים: דני אבדיה יפתח את העונה כשחקן חמישייה

בארצות הברית מנתחים כיצד תיראה ההיררכיה אחרי המהפכה בסגל, ומנבאים לאבדיה את עמדת הפאוור פורוורד הפותח: "התפקיד שלו יתרחב"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

וושינגטון עברה מהפכה של ממש בסגל בזמן הקצר מאז מונה מייקל ווינגר לנשיא המועדון, ובארצות הברית מנסים לנתח איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה, ומה תהיה חלוקת התפקידים.

בבלוג "Wiz Of Awes" ניתחו בין היתר איך ייראה התפקיד החדש של דני אבדיה בקבוצה, לאור העזיבות של מספר שחקני מפתח בעמדות בהן הוא משחק, ואחרי שהוויזארדס בחרו בפורוורד בילאל קוליבאלי בלוטרי.

"ההימור ההגיוני הוא שאבדיה יפתח את העונה כפאוור פורוורד הפותח של הקבוצה בחמישייה. האפשרות השנייה היא לפתוח עם דנילו גלינארי בעמדה 4, אבל סביר להניח שלפחות בשלב ראשון, וושינגטון תראה לראות מה אבדיה מסוגל לעשות עם תפקיד רחב יותר בקבוצה, ועם יותר אחריות כשהכדור נמצא בידיים שלו".

דני אבדיה במסירה מאחורי הגב במהלך ההפסד של וושינגטון וויזארדס מול טורונטו ראפטורס. Mark Blinch, GettyImages
יותר אחריות, יותר נגיעות בכדור? אבדיה/GettyImages, Mark Blinch

לטענת הכותב, "גלינארי מתאים יותר בתור סקורר מהספסל, ונראה שיהיה לו תפקיד קטן יותר משל אבדיה, בתור שחקן ותיק שספק אם יש לו עוד איך להשתפר".

אבדיה ייכנס בעונה הבאה לעונתו הרביעית ב-NBA, שתהיה גם זו שתכריע אם וושינגטון תציע לו הארכת חוזה ותנסה לשמר אותו בקבוצה. בעקבות שלל הטריידים והשינויים בסגל, אבדיה יהיה למעשה השחקן עם הכי הרבה ותק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully