וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר עלול להיעדר כחודשיים, באר שבע מסיקה מסקנות מהתבוסה

22.7.2023 / 12:52

הקשר סובל מפציעה ברגל שבה קרע את השריר לפני שלושה חודשים. חרף התבוסה 6:1 בטרנר למכבי תל אביב, במועדון קיים ביטחון מלא בסגל שנבנה: "המשחק הזה הוא תעלומה מטורפת, צריך לקחת את ההשפלה הזאת עמוק ללב"

תיקתקנו, 21.7/ספורט1

חשש גדול בהפועל באר שבע מהפציעה של עדן שמיר שלשום (חמישי) בגביע הטוטו. מאחר שמדובר באותה הרגל בה קרע את השריר הארבע ראשי לפני שלושה חודשים, הצפי לחזרה הוא רק בעוד כחודשיים. מדובר בבשורה לא פשוטה מאחר ששמיר היה מהשחקנים הבולטים בעונה שעברה ואלה שסייעו לקבוצה לעשות עונה נהדרת גם באירופה.

בהפועל באר שבע לקחו את סוף השבוע למנוחה ומחשבה על התבוסה 6:1 למכבי תל אביב שלשום בלילה, אבל כבר עתה בטוחים בקבוצה שמה שהיה על הדשא בטרנר, רחוק מאוד ממה שיהיה בעונה הקרובה. במועדון קיים ביטחון מלא בסגל שנבנה הקיץ ועל אף המשחק המביש שלשום, אין בקבוצה חשש שהשחקנים שהובאו לא מתאימים לרף הציפיות של המועדון.

"מה שקרה הוא בגדר תעלומה מטורפת", אומרים בהפועל באר שבע. "שום דבר לא יכול היה להכין אותנו לזה. צריך לקחת את ההשפלה הזו עמוק ללב ולהתעורר כי ביום חמישי חוזרים לטרנר למפעל אחר ולמטרות אחרות".

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מכה לבאר שבע. שמיר/ברני ארדוב

עוד בהפועל באר שבע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גם אוהדי הקבוצה התקשו להירגע ממה שחוו שלשום בלילה וכמה מהם הגיעו אתמול בבוקר לאימון. השחקנים הבטיחו לאוהדים שמחו וגרמו להפסקת משחק האימון מול קבוצת הנוער לכמה דקות, כי לא יעברו שוב ביזיון כמו שהיה שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully