וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראינו כמו ילדים מול בוגרים. מכבי תל אביב התעללה בנו"

21.7.2023 / 7:04

בבאר שבע מתקשים לעכל את התבוסה ההיסטורית מול מכבי תל אביב. שחקן: "נשבינו בקסמי שווא שאנחנו המועמדים המובילים לאליפות". עדן שמיר עלול להיעדר מספר שבועות, פטרסון התנצל בפני הקהל

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

הפועל באר שבע תנסה כבר הבוקר להרים את עצמה מאחת ההשפלות הגדולות בתולדותיה. התבוסה אמש 6:1 למכבי תל אביב בטרנר ברבע גמר גביע הטוטו, תיכנס לרשימה שחורה של משחקי נפל בהיסטוריה של המועדון, כשהפעם אף אחד לא יכול היה לצפות זאת. אין אדם שיכול היה להמר שכך יגמר הערב הראשון של העונה. "באנו למשחק הזה כדי לפתוח דף חדש לעונה הזו ולהראות למכבי תל אביב, שאנחנו מוכנים יותר מהם וטובים מהם", סיפר אמש אחד השחקנים. "במקום זה נראינו כמו ילדים נגד בוגרים. עברנו השפלה שכל אחד צריך יהיה לקחת איתו להרבה זמן. מכבי תל אביב התעללה בנו ועשתה צחוק מכולנו. זה היה מביש. קטסטרופה".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
לא כך הוא ציפה לפתוח את העונה. ברדה/דני מרון

המאמן אליניב ברדה לא מתכוון להפיל את האשמה על השחקנים, אלא מתכוון לנתח ולהבין מדוע הקבוצה שלו הגיעה כל כך לא מוכנה. לא מעט נורות אדומות כבר נדלקו אמש. האם גיא בדש יכול לעשות את המעבר לקבוצה גדולה? האם פטריק קלימלה יכול לעשות את קפיצת המדרגה אחרי העונה שעברה שהיתה פושרת מבחינתו? האם כריס פטרסון מספיק טוב כדי לשדרג את העמדה שהיתה רוב הזמן של יוג'ין אנסה והאם מיגל ויטור לא מתחיל קצת להישחק?

הרבה שאלות יצטרך ברדה לשאול את עצמו באשר לסגל שלו, אבל אין כרגע שום חשיבה על מהפך בסגל, אלא רק על מה צריך לעשות יותר טוב, אחר ושונה כדי להגיע למוקדמות הקונפרנס בחמישי הבא הרבה יותר טובים ובעיקר איך לא להיקלע לעוד יום שחור כזה בתולדות הפועל באר שבע. "אני מבטיח שאעשה הכל כדי שיום כזה לא יחזור עוד", הבטיח ברדה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "בין אם אשן הלילה ובין אם לא, אני אתייצב עם כל האנרגיה באימון ואני אמצא מה לא עשינו טוב לקראת המשחק הבא".

שחקן הפועל באר שבע, עדן שמיר, אחרי שנפצע. דני מרון
עלול להיעדר מספר שבועות. עדן שמיר/דני מרון

אחד השחקנים ניסה אחרי חצות לנתח: "כנראה שנשבינו בקסמי שווא שהפועל באר שבע עשתה את החיזוק הכי נכון, את הקיץ הכי פורה ושאנחנו המועמדים המובילים לאליפות. באנו כל כך יהירים ועל סמך מה?".

כריסטופר פטרסון, שחקן הרכש של האדומים, העלה סטורי לאינסטגרם ובו רשם בעברית התנצלות לקהל הבאר שבעי: "אני מתנצל על הביצועים שלי ושל הקבוצה היום. נעבוד קשה כדי לחזור חזקים יותר, תודה על התמיכה המדהימה שלכם".

אם לא די במכה המוראלית שחטפה הקבוצה, היא איבדה את עדן שמיר שעלול להיעדר מספר שבועות אחרי שמתח את השריר הארבע ראשי באותו המקום בו כבר קרע את השריר לפני כשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully