וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "זו הדרך בה אני אוהב לשחק כדורגל", זהבי: "יש אנרגיה אחרת"

מאמן מכבי תל אביב אהב את התצוגה של שחקניו, אך גם השאיר מקום לשיפור: "התאכזבתי מאוד שספגנו. זהבי? חלוץ מקבל ביטחון כשהוא כובש וטוב שהוא הבקיע. מצפה בקוצר רוח לעוד מזה". כובש השלושער: "ברור שמכוונים לאליפות, אבל לא יוצאים מגדרנו"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את ניצחונה הראשון תחת רובי קין עם תצוגה ענקית ב-1:6 על הפועל באר שבע במפגש האירופאיות של גביע הטוטו בדרך לחצי גמר המפעל. הצהובים הציגו יכולת נהדרת תחת המאמן האירי עם שליטה מוחלטת במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה האדומים נותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של איאד אבו עביד, כשערן זהבי כבש שלושער ויונתן כהן, דור פרץ ודן ביטון הוסיפו בחגיגה ענקית.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
בכורה מוצלחת. קין/דני מרון

מאמן הצהובים אמר בסיום: "שיחקנו כדורגל טוב ואני מאוד מרוצה מחלק מהדברים. היו גם דברים שאני לא מרוצה מהם - התאכזבתי מאוד שספגנו. אנחנו לא צריכים לספוג, בעיקר אחרי קרן כשאנחנו שולטים בכדור. הריכוז הוא אחד המפתחות שאנחנו צריכים".

קין הוסיף: "חלק מהשערים היו נהדרים, אני מרוצה כי חלק מהם נכבשו אחרי מהלכים שעבדנו עליהם. נהניתי מהמשחק, נהניתי מהאווירה ואני מצפה בקוצר רוח לעוד מזה. זו הדרך בה אני אוהב לשחק כדורגל".

המאמן התייחס לכובשים: "זהבי? חלוץ מקבל ביטחון כשהוא כובש וטוב שהוא הבקיע במשחק הרשמי הראשון. אני מאוד מרוצה גם בשביל יונתן כהן, דן ביטון ודור פרץ שהיה נהדר היום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן זהבי מכבי תל אביב. דני מרון
"תמיד רוצים להיות הכי טובים שאפשר". זהבי/דני מרון

כובש השלושער התראיין לאחר שריקת הסיום: "הכדור? אני תמיד שומר מזכרות כאלו. שיחקנו מעולה היום, נראינו כקבוצה, עשינו דברים שעבדנו עליהם בחודש האחרון. אנחנו לא יוצאים מגדרנו, ברגע שיוצאים מהאצטדיון המשחק נגמר וחושבים על המשחק הבא".

החלוץ הוסיף: "אנחנו לא מקלים ראש בשום מפעל, תמיד רוצים להיות הכי טובים שאפשר. זה לא 'רק גביע הטוטו', כל מפעל וכל משחק מאוד חשובים לנו. חבל שספגנו, המאמן נתן לנו בראש על זה ובצדק. ברור שאנחנו מכוונים לאליפות, אבל לשם כיוונו גם בעונה שעברה".

על רובי קין: "יש אנרגיה אחרת, דרישות אחרות. כל מאמן דורש דברים אחרים. עשינו דברים שעבדנו עליהם וזה מה שמאוד משמח אותי. התוצאות ייקבעו, אבל נראינו הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully