וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "בוקס לפנים, פעם ראשונה שחיכיתי שמשחק ייגמר"

מאמן הפועל באר שבע התקשה למצוא סיבות לתבוסה 6:1 למכבי תל אביב: "לא אאשים אף שחקן, אבדוק מה עשיתי לא נכון. מבקש סליחה מהאוהדים"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

הפועל באר שבע קיוותה לפתוח בצורה טובה יותר את המשחק הרשמי הראשון עבורה לעונת 2023/24 במפגש האירופאיות מול מכבי תל אביב הערב (חמישי), אך הובסה 6:1 מול הקבוצה של רובי קין שהרשימה ושלטה בצורה מוחלטת מול שחקניו של אליניב ברדה בדרך לחצ גמר גביע הטוטו. האדומים נותרו בעשרה שחקנים לאורך רוב שלבי המחצית השנייה כאיאד אבו עביד הכשיל את אילון אלמוג ברחבה, אך תצוגת הנפל של הקבוצה של ברדה לא תשכח כל כך מהר אצל האוהדים ביציעי טרנר.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
"הרבה מחשבות איך לדאוג שדבר כזה לא יחזור". ברדה/דני מרון

מאמן באר שבע אמר בסיום: "קיבלנו מקלחת קרה מאוד על הראש, בוקס לפנים. קשה לי לדבר אחרי משחק כזה. אני לא אאשים אף אחד, אלא אבדוק מה עשיתי לא נכון. אבדוק את עצמי ולא אגיד מילה רעה על השחקנים - אני גאה בהם גם בימים נוראיים כאלה".

ברדה המשיך והוסיף: "נקודת האור היחידה היא האוהדים שלנו שמילאו את היציעים, אבל החזרנו אותם הביתה מאוכזבים וכאובים. אני מבקש מהם סליחה. התפקיד שלי הוא לתקן ולדאוג שדבר כזה לא יחזור. זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני מחכה שהמשחק ייגמר. יש לי הרבה מחשבות, בעיקר איך לדאוג שדבר כזה לא יחזור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. ברני ארדוב
"מתנצלים בפני הקהל ומי שמשלמים לנו את המשכורות". גורדנה/ברני ארדוב

רועי גורדנה על התבוסה: "תוצאה זוועתית. משחק לא טוב שלנו, אבל נתקדם קדימה. יש ימים כאלה, לא רצינו לסיים בתוצאה הזאת. צריכים להתנצל בפני הקהל והאנשים שמשלמים לנו את המשכורות. לוקחים את זה להמשך העונה גם, אחרי שננתח את הוידיאו נדע יותר. נלמד אותו טוב טוב, ומשם נתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully