וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דדיה הושאל לאברדין: "מועדון עם עבר עשיר ועתיד מבטיח"

21.7.2023 / 18:05

המגן הימני בן ה-26 שהיה על הכוונת של הפועל תל אביב ינסה את מזלו בסקוטלנד. המאמן: "יש לו את כל התכונות שאנחנו מחפשים"

תקציר, גביע הטוטו: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 6:1/ספורט1

ליגיונר חדש, ומפתיע: אור דדיה עבר היום (שישי) בהשאלה מהפועל באר שבע לאברדין הסקוטית, וינסה את מזלו בחו"ל לראשונה בקריירה. המגן הימני בן ה-26 היה על הכוונת של מספר קבוצות בישראל והפועל תל אביב קיוותה מאוד לצרף אותו, אולם בסופו של דבר הוא בחר בקבוצה הסקוטית אליה יצטרף בהשאלה עד תום העונה, עם אופציית רכישה. הוא חתם באמצעות סוכנו בועז גורן בכפוף לקבלת רישיון עבודה.

"אני מאושר להצטרף למועדון עם היסטוריה עשירה ועתיד מבטיח כמו אברדין. אעשה הכל כדי שהתקופה שלי בקבוצה תהיה מוצלחת, ולא יכול לחכות כבר לפגוש את האוהדים", אמר דדיה לאתר הרשמי של הקבוצה אחרי שהוצג במדיה.

אור דדיה מוצג כשחקן אברדין. מתוך האתר הרשמי של אברדין, אתר רשמי
ישחק לראשונה בחו"ל. דדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אברדין

המאמן בארי רובסון אמר: "אור שחקן יוצא מהכלל. הוא מגוון מאוד, אתלטי, רעב ויכול לשחק בכמה עמדות. יש לו את כל התכונות שאנחנו מחפשים בשחקן, וההגעה שלו היא הוכחה נוספת לחוזקה של מערכת הסקאוטינג שלנו. אני משוכנע שהוא יותר רושם חיובי".

בעונה החולפת תפקד דדיה בעיקר במחליפו של שגיב יחזקאל וערך 22 הופעות בליגה בנוסף ל-9 הופעות במסגרת הקונפרנס ליג. העונה הוא נדחק הצידה, כשלצד יחזקאל שהפך למגן הבכיר, אליניב ברדה תפקד לא פעם את חאתם עבד אלחמיד בעמדה, ובחן בתפקיד גם את יוני סטויאנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully