וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד צופה התקדמות גדולה של רועי לוי, סלינאס מרוויח את מקומו

20.7.2023 / 8:46

שחקן הכנף, שנראה בדרך החוצה בשלב מסוים, הרשים עם שלושער במשחק האימון. נטייה להשאיר את הברזילאי, גם אלעד שחף מרשים

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

סיפוק רב במ.ס. אשדוד אחרי הניצחון אתמול (רביעי) על רבוטניצ'קי סקופיה הצפון-מקדונית במשחק הראשון של מחנה האימונים בסלובניה. הקבוצה של אלי לוי ניצחה 2:4 והציגה לפרקים כדורגל מאוד חיובי, עם כמה שחקנים שבלטו לטובה. בראשם היה שחקן הכנף רועי לוי שפתח בהרכב, כבש שלושער וכבר מסומן בקבוצה כמי שיכול לעשות התקדמות גדולה בעונה הקרובה, ולשדרג את עצמו ואת הקבוצה. לוי היה במשא ומתן ממושך במהלך הפגרה וכבר היה נראה שהוא לא יישאר, אבל לבסוף מצאו הצדדים את הדרך לסגור והוא אמור לקבל בעונה הקרובה נתח יותר משמעותי של דקות בחלק הקדמי של הקבוצה.

לוקאס סלינאס שחקן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
מרוויח את המקום שלו. לוקאס סלינאס/אודי ציטיאט

במשחק פתח לוקאס סלינאס שכזכור יצא למחנה ללא חוזה והוא מנסה לשכנע את אלי לוי להשאירו בקבוצה. סלינאס, שעבר פציעה קשה בעונה שעברה ונותח בברכו, גילה יכולת גבוהה ויש נטייה להחליט על צירופו. הקשר הברזילאי שהגיע לאשדוד לפני שנה, פתח את העונה טוב וממש במחזורים הראשונים נפצע, מאוד רוצה לחתום לעונה נוספת והוא בכיוון חיובי.

מי שפתח גם הוא כנבחן זהו החלוץ הסרבי-אוסטרי אלכסנדר ווצ'נוביץ'. מדובר בשחקן התקפה טכני שהותיר רושם חיובי. הוא לוקה בכושר גופני וההחלטה לגביו תהיה בהמשך המחנה. אחרי המשחק אתמול, בקבוצה ממשיכים להיות מרוצים מהקשר אלעד שחף שהגיע לאשדוד באמצע העונה שעברה וממשיך לעונה נוספת, כשהוא אחד השחקנים החשובים בחוליית הקישור.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully