וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אלובה לקראת החלטה: "שינוי אווירה יתניע לו את הקריירה מחדש"

הקשר עזב את ישראל אחרי התרשמות חיובית ממכבי חיפה. באנגליה מדווחים על התקרבות, ומנתחים: "חבל שהוא נאלץ לצאת מאור הזרקורים"

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

מכבי חיפה קרובה להשלים את מה שעל פניו נראה כמהלך הגדול ביותר של הקיץ בכדורגל הישראלי. נת'ניאל צ'אלובה, קשר נבחרת אנגליה לשעבר, עזב אמש (רביעי) את ישראל אחרי ביקור בן יממה במהלכו התרשם לטובה מהמועדון ומהעיר, וצפוי למסור את החלטתו הסופית בקרוב.

צ'אלובה יכריע בין ההצעה של מכבי חיפה לבין הצעה אחרת שקיבל מאחת מהקבוצות בליגת המשנה באנגליה, אבל מקורביו מייעצים לו לעבור לאלופה הישראלית כדי "לשנות כיוון" ולפתוח דף חדש בקריירה, אחרי שנים פחות טובות מקצועית.

גם בווסט ברומיץ' בשורותיה חתום צ'אלובה לעונה נוספת, ממתינים להחלטתו. באחד האתרים באנגליה ציינו אמש: "ההחלטה להחתים את צ'אלובה בווסט ברום לשנה וחצי בלבד, התבררה כהברקה - כי אם הוא היה חותם על חוזה ארוך טווח ומציג את אותה יכולת שהציג, המועדון היה תקוע איתו".

באותו אתר דיווחו על התקרבות בין צ'אלובה למכבי חיפה, וציינו: "יהיה עצוב לראות שחקן שסומן פעם כאחד מקשרי העתיד של אנגליה עושה כזו נפילה ויוצא מאור הזרקורים כבר בגיל 28. אבל אולי שינוי אווירה יעזור לצ'אלובה להתניע מחדש את הקריירה".

נת'ניאל צ'אלובה במדי פולהאם. Visionhaus, GettyImages
כל הסימנים מראים שהוא מתקרב. צ'אלובה/GettyImages, Visionhaus

צ'אלובה ערך 13 הופעות בצ'מפיונשיפ במדי ווסט ברומיץ' מאז שהגיע אליה בחודש ינואר האחרון מפולהאם, כאשר במדי הקוטג'רס בפרמיירליג קיבל 10 דקות בלבד בחצי הראשון של העונה. צ'אלובה הוא תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי, ואף ערך 15 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. בעבר שיחק גם במדי ווטפורד, נאפולי, רדינג, מידלסברו, נוטינגהאם פורסט וברנלי. ב-2017 הוא עבר ניתוח בברך שהשבית אותו כמעט לשנה, מה שעצר משמעותית את ההתקדמות שלו.

ברזומה יש לו גם הופעה אחת וקצרה במיוחד בנבחרת אנגליה הבוגרת. היא הגיעה באוקטובר 2018 במסגרת ליגת האומות מול ספרד, כאשר הוא נכנס כמחליף בדקה ה-90 בניצחון 2:3. הוא ערך 40 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של אנגליה, מה שמציב אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי ג'יימס מילנר, לו יש 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully