וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של צ'אלובה הייתה בארץ, במכבי חיפה מעריכים שהתרשמה לטובה

20.7.2023 / 8:45

רעייתו של האנגלי נכחה איתו ביומיים בהם שהה בישראל וזאת במטרה לבחון האם היא מוכנה גם כן לעשות את המעבר למזרח התיכון: "ברגע שהגיע עם האישה, זה מראה שהוא מתלבט ברצינות", אמרו במועדון. אם יחתום, צפוי הקשר להיות המשתכר הבכיר בקבוצה

מחוץ לקווים, 20.7: מכבי חיפה והמגעים עם נת'ניאל צ'אלובה/צילום: אולפן וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

נכון להבוקר (חמישי), במכבי חיפה עדיין ממתינים להחלטה סופית של נתניאל צ'אלובה האם הוא מוכן לעבור לשחק בישראל ולחתום על חוזה בקבוצה. הקשר האנגלי עזב אתמול את ישראל אחרי שצפה במשחק נגד חמרון ספרטנס מהיציע ואמור להשיב להצעת הירוקים בקרוב.

צ'אלובה לא נחת לבדו לישראל, כי איתו הגיעה גם אשתו שביקשה לראות את המדינה ולהתרשם לפני שהם מקבלים החלטה לעזוב את אנגליה ולעבור לישראל. אשתו של השחקן הייתה מעורבת מאוד ושאלה לא מעט לגבי השהות בארץ, כך על פי גורמים במועדון.

נת'ניאל צ'אלובה, שחקן ווסט ברומיץ'. Graham Chadwick, GettyImages
ממתינים לתשובת הזוג צ'אלובה/GettyImages, Graham Chadwick

במכבי חיפה מעריכים לפי השיחות לפני ההמראה לאנגליה שאשתו של צ'אלובה התרשמה מאוד מישראל ואף הופתעה לטובה, כך שבמועדון מקווים שהדבר ישפיע על השחקן עצמו. "ברגע שהוא הגיע עם אשתו, אז אתה מבין שזה רציני מבחינתו", אמרו בחיפה, "זה מראה שהוא מתלבט ברצינות". אם צ'אלובה יחתום, הוא צפוי להפוך לבכיר המשתכרים במועדון וכעת התקווה במכבי חיפה היא שהעסקה תיחתם בקרוב.

בעניין אחר, בקבוצה ימשיכו בהכנות למשחק אלוף האלופים רק מחר, כאשר היום זוכים השחקנים ליום חופש. פייר קורנו בספק וההערכה שבקבוצה יעדיפו לא לסכן אותו ויתנו לו לנוח לקראת המשחק מול שריף ביום רביעי במולדובה. בחיפה התאכזבו מהעובדה שלא הצליחו להקדים ביום את המשחק בטירספול, שייערך בערב תשעה באב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully