וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי בודקת אפשרות לרכוש את דניאל פרץ: "מוכנה להמר בגדול"

דיווח: המנהל הספורטיבי של מועדון הפאר התרשם משוער מכבי תל אביב ביורו ויצר קשר עם סוכנו. יגיע לעמדת השוער הראשון?

תיקתקנו, 18.7/ספורט1

בצרפת טוענים: דניאל פרץ עשוי להירכש על ידי מארסיי. לפי הדיווח באתר "ספורט" המקומי, מועדון הפאר שכבר הוזכר בעבר כמי שמתעניין בשוער מכבי תל אביב, מוכן לקחת צעד קדימה כדי לנסות לרכוש אותו מיידית.

חאבייר ריבאלטה, המנהל הספורטיבי של הקבוצה, עוקב אחרי פרץ זמן מה, התרשם מהיכולות שהציג ביורו הצעירות ואף פנה לסוכנו האירופי של השוער, שמייצג שחקנים נוספים במועדון. "מארסיי מוכנה להמר בגדול על פרץ", ציינו בדיווח.

בשלב זה קיים חוסר ודאות בנוגע למצבת השוערים של מארסיי. עם הגעתו של המאמן החדש מרסיליניו למועדון, צפויים שינויים בעמדה הזו. השוער הבכיר של מארסיי, פאו לופס הספרדי, עשוי לעזוב ושמו כבר נקשר עם חזרה לספרד. בכל מקרה משבצת השוער השני שמילא בעונה שעברה רובן בלאנקו הספרדי, נותרה מיותמת אחרי שתקופת ההשאלה של האחרון הסתיימה והוא חזר לסלטה ויגו.

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ. אריאל שלום
בכל זאת יימכר הקיץ? דניאל פרץ/אריאל שלום

לפי האתר "טרנספרמרקט", שווי השוק של פרץ עומד על 4 מיליון יורו - הכי הרבה מבין שחקני ליגת העל. מכבי תל אביב מקווה להשאיר את פרץ במועדון על אף התעניינות הרבה בו, ותכננה למכור אותו רק במקרה של הצעה יוצאת דופן. אמש התייחס גם המאמן רובי קין לעתידו של פרץ והבהיר שהוא בונה עליו לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully