וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני משחקי חוץ ללא קהל באירופה וקנס של 30,000 יורו למכבי חיפה

19.7.2023 / 18:45

העונש על תנאי הופעל: למרות כתב הגנה מפורט שהוגש, אופ"א הענישה בחומרה על התפרעות הקהל. חמרון ספרטנס תזכה לפיצוי

העימות בין אוהדי חמרון ספרטנס למכבי חיפה/שימוש לפי סעיף 27 א'

אופ"א פרסמה הערב (רביעי) את החלטתה בנוגע לאירועים במשחק החוץ של מכבי חיפה אצל חמרון ספרטנס המלטזית: הירוקים נענשו בשני משחקי חוץ ללא קהל בגין התפרעויות האוהדים, כאשר בנוסף הושת קנס של 30,000 יורו על המועדון, שגם חויב לפצות את חמרון על הנזקים למשטח הדשא הסינתטי וליציעים באצטדיון.

האלופה הישראלית עמדה לדין כשארבעה סעיפי משמעת עמדו נגדה: התפרעות קהל, זריקת חפצים, הדלקת אבוקות וגרימת נזק. במועדון הגישו כתב הגנה מפורט ובו עדויות מצולמות בקשר לאירועים ובטענה להתגרות של הקהל המקומי, אולם אופ"א החליטה בכל מקרה להפעיל את התנאי שהיה לחובת מכבי חיפה בעקבות אירועים דומים בעונה שעברה, והקבוצה מהכרמל לא תוכל למכור כרטיסים לביקור אצל שריף טירספול המולדבית ביום רביעי הבא וגם לא למשחק החוץ שיבוא אחריו, בין אם יהיה במוקדמות ליגת האלופות או במוקדמות הליגה האירופית.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא יוכלו להגיע למשחקי החוץ הקרובים. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עוד על מכבי חיפה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כזכור, בדקה ה-20 של המשחק המדובר השליכו אוהדי מכבי חיפה אבוקה ששרפה את משטח הדשא הסינתטי באצטדיון במלטה, ועיכבה את ההתמודדות למשך מספר דקות. בדקה ה-50 המצב הסלים כשנזרקה אבוקה לעבר הקהל המקומי, מה שהצית מהומה בין מחנות האוהדים והביא לעצירת המשחק למשך כחצי שעה, לאחר ששוטרים נכנסו ליציע להרגיע את הרוחות. חמישה אוהדים של מכבי חיפה נעצרו באותו ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully