וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אלובה התרשם לטובה. במכבי חיפה מקווים שישתכנע לחתום

19.7.2023 / 8:20

הקשר מחזיק בהצעה מליגת המשנה באנגליה, אבל עשוי לקבל את המלצת מקורביו "לשנות כיוון" ולעבור לישראל. בחיפה מצהירים: "לא נתפשר על שחקן בפרופיל פחות גבוה". מחמאות לחזיזה שהתאושש מתקופה לא קלה וכיכב, עלי מוחמד מתחיל להתרגל לתפקיד החדש

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

במכבי חיפה רצו בעיקר לסמן וי על המשחק אתמול (שלישי) נגד חמרון ספרטנס, ולסיים אותו ללא פצועים או מורחקים. אלא שבמחצית הראשונה בצוות המקצועי מאוד לא אהבו לראות את היכולת של הקבוצה, ולכן עשו לא מעט שינויים במחצית השנייה, במהלכה הירוקים מחקו פיגור והפכו אותו לניצחון 1:2.

"תוכנית המשחק הייתה מראש לתת כמה שיותר הזדמנויות לשחקנים שלא פתחו במלטה וידענו שבסביבות הדקה ה-55 המלטזים כבר לא יוכלו לעמוד בקצב", סיפרו במועדון. "ידענו שאם אז נכניס את השחקנים שפתחו בהרכב במשחק הקודם, הם יוכלו להכריע את המשחק. כמובן שרצינו להיראות הרבה יותר טוב, אבל זה הצליח".

בקבוצה החמיאו לדולב חזיזה שנכנס כמחליף ורשם שני בישולים. חזיזה סיים בעונה הקודמת כמלך הבישולים של מוקדמות ליגת האלופות וירצה לשחזר זאת גם העונה. אתמול במשחקו הרשמי הראשון העונה, הוא נראה מצוין. "דולב הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו, זה ברור", החמיאו במועדון. "הוא מכניס הרבה חיים למשחק, מעונה לעונה הוא הרבה יותר תכליתי". חזיזה החמיץ לאחרונה מספר אימונים בגלל סיבות אישיות, אבל אתמול הצליח לשים הכל בצד ולהוביל את הירוקים לניצחון שמנע מבוכה.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה לשמור על התואר מהעונה שעברה. חזיזה/מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שזכה למחמאות היה עלי מוחמד, שהתקשה במשחק הקודם אבל הפעם נכנס כמחליף והצליח גם כן לשדרג משמעותית את הרמה במשחקם של הירוקים. מוחמד אמור להיות מתופקד כקשר מרכזי ברוב המשחקים העונה ובחיפה מרוצים מאוד מהתפקוד שלו.

מאמן חיפה מסאי דגו זכה גם כן למחמאות על ניהול המשחק וגם תמך בשחקניו. "שוראנוב קיבל הלם כשראה את הקהל והרגיש את החום, עילאי חג'ג' רשם הופעת בכורה ומעט התרגש, אבל בסך הכל אני מרוצה", אמר המאמן.

כעת הירוקים יחלו בהכנות למשחקים באלוף האלופים ומול שריף טירספול ביום רביעי במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בחיפה רוצים מאוד להתחזק בקשר בעמדה 6, כאשר נת'ניאל צ'אלובה כידוע נמצא בישראל.

צ'אלובה ביקש להגיע לישראל כדי להתרשם מהמדינה לפני שהוא חותם ואתמול חזה במשחק מול איצטדיון מלא והתרשם מאוד. הדבר היחיד ממנו חוששים בחיפה הוא החום הישראלי עליו צ'אלובה כבר התלונן בעבר, והעובדה שהשחקן מחזיק בהצעה גם מהליגה השנייה באנגליה. צ'אלובה שנחשב בעבר להבטחה גדולה מאוד באנגליה לא הצליח בעונה האחרונה בווסט ברומיץ' ובסביבתו ייעצו לו לשנות כיוון. לכן מכבי חיפה עלתה על הפרק מבחינתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נת'ניאל צ'אלובה במדי פולהאם. Visionhaus, GettyImages
ישתכנע? צ'אלובה/GettyImages, Visionhaus

הירוקים מקווים שלאחר ימי ההתרשמות, צ'אלובה יסכים לחתום בקבוצה כאשר הסכומים שירוויח כבר ידועים לשחקן. "זו הרמה של השחקנים שאנחנו מנסים להביא, ולכן זה לא פשוט", הסבירו גורמים בחיפה. "לא נתפשר על קשר אחורי בפרופיל פחות גבוה ולכן אנחנו מתחרים מול קבוצות מליגות חזקות בהרבה מאיתנו, אבל אין לנו כוונה לוותר. אם צ'אלובה לא יחתום, יגיע קשר אחר ברמה שלו".

בתוך כך, הודיעה היום מכבי חיפה כי בשלב זה לא ניתן לשנות את תאריך המשחק מול שריף טירספול, כך שהקבוצות ייפגשו ביום רביעי הבא במולדובה. מכבי חיפה פנתה בבקשה להקדים את המשחק מכיוון שהוא מיועד להתקיים בערב ט' באב, אך שריף סירבה ובעקבות הנסיבות מכבי חיפה תצא לישראל מיד לאחר המשחק בטיסת לילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully