וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נת'ניאל צ'אלובה נחת כדי להתרשם מישראל לפני שיחתום במכבי חיפה

18.7.2023 / 20:45

הקשר האחורי של ווסט ברומיץ' ביקש להיות כמה ימים בארץ לפני שיחליט סופית. כשהיה פה לפני עשור צייץ: "החום בישראל מטורף". עבר פציעה קשה בברך ב-2017, שותף למשחק אחד בנבחרת אנגליה והתקרב לשיא ההופעות של הנבחרת הצעירה

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

האם מכבי חיפה מצאה את הקשר האחורי שלה? אחרי הדיווחים לפיהם לאמין דיאק בחר בנאנט על פני האלופה הישראלית, הירוקים נמצאים במגעים עם שם מפתיע במיוחד - נת'ניאל צ'אלובה. ב"טלגרף" ציין העיתונאי ג'ון פרסי כי הקשר אנגלי בן ה-28 המריא לישראל לקראת האפשרות שיעבור באופן קבוע מווסט ברומיץ', במדיה שיחק בליגת המשנה באנגליה בחצי השנה האחרונה. במכבי חיפה אישרו לאחר מכן כי יש שיחות בין הצדדים ואכן השחקן נחת בארץ כבר הערב (שלישי). הוא ביקש להתרשם מישראל לפני שיחליט סופית.

אגב, צ'אלובה כבר היה בישראל לפני עשור עם אנגליה ביורו הצעירות שנערך כאן, והתקשה להסתגל למזג האוויר. הוא צייץ אז, בתחילת יוני 2013: "החום בישראל מטורף. אנחנו מדברים על 35-37 מעלות. וואוזה".

נת'ניאל צ'אלובה. Naomi Baker, GettyImages
בדרך לישראל. נת'ניאל צ'אלובה/GettyImages, Naomi Baker

צ'אלובה ערך 13 הופעות בצ'מפיונשיפ במדי ווסט ברומיץ' מאז שהגיע אליה בינואר מפולהאם, כאשר במדי הקוטג'רס בפרמיירליג קיבל עשר דקות בלבד בחצי הראשון של העונה. צ'אלובה הוא תוצר מחלקת הנוער של צ'לסי, והוא אף ערך 15 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. בעבר שיחק גם במדי ווטפורד, נאפולי, רדינג, מידלסברו, נוטינגהאם פורסט וברנלי. ב-2017 הוא עבר ניתוח בברך שהשבית אותו כמעט לשנה, מה שעצר משמעותית את ההתקדמות שלו.

ברזומה יש לו גם הופעה אחת וקצרה במיוחד בנבחרת אנגליה הבוגרת. היא הגיעה באוקטובר 2018 במסגרת ליגת האומות מול ספרד, כאשר הוא נכנס כמחליף בדקה ה-90 בניצחון 2:3. יש לו 40 הופעות במדי הנבחרת הצעירה של אנגליה, מה שמציב אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי ג'יימס מילנר עם 46.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully