וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי כינה את שחקני מכבי חיפה "מוגבלים", דגו ענה: "כבד אותם"

אוהדים רבים של מכבי חיפה הגיבו בזעם על הדברים שאמר עיתונאי מקומי, שביקר את השחקנים בביטוי לא מכובד במסיבת העיתונאים

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

מכבי חיפה גברה אתמול (שלישי) 1:2 על חמרון ספרטנס ממלטה במוקדמות ליגת האלופות, אבל על אף שהמשחק נערך על מי מנוחות, במיוחד בהשוואה למשחק הראשון במלטה שהיה סוער - במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק אירעה תקרית לא שגרתית, שהצליחה לקומם לא מעט אוהדים של מכבי חיפה.

איש התקשורת החיפני איציק אהרונוביץ' פנה בשאלה במסיבת העיתונאים למאמן מסאי דגו, כשהוא מבקר אותו על ההרכב שאיתו פתח. כזכור, מכבי חיפה נקלעה לפיגור 1:0 מול היריבה ממלטה, עם הרכב משני, והצליחה לעשות את המהפך רק במחצית השנייה אחרי שנכנסו דולב חזיזה, צ'ארון שרי, פרנזי פיירו ועוד.

"החצי השני היה נפלא מבחינתי, אבל החצי הראשון צריך להדליק לך פרוג'קטור אדום וגדול", אמר אהרונוביץ' לדגו, "אלה המחליפים. עם כל הכבוד לליאור (רפאלוב) שאני אוהב אותו, ליאור צריך לשחק עם שחקנים טובים, לא עם מוגבלים. וליאור שיחק עם מוגבלים".

דובר מכבי חיפה דודו בזק עצר את השאלה, בעוד המאמן דגו לא יכול היה להתעלם מהביטוי החריף שבו השתמש איש התקשורת, וענה: "קודם כל חשוב לי שבאמת נכבד את השחקנים. אפשר להשתמש במילים אחרות. עלה שחקן בית שלנו, בהופעה ראשונה במכבי חיפה, עילאי חג'ג', שהתרגש מאוד".

כך או כך, הדבר גרר לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות, עם אוהדים רבים שזעמו על צורת הביטוי של איש תקשורת במסיבת עיתונאים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully