וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשחק נגד שריף טירספול בסיבוב המוקדמות השני באלופות

אלופת מולדובה ניצלה טעויות בהגנת פארול הרומנית ומחקה את ההפסד מהמשחק הראשון עם 0:3 בתום הארכה. תארח את הירוקים בשבוע הבא, הגומלין בכרמל בתחילת אוגוסט

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

מכבי חיפה השלימה מהפך מאוחר במשחק הגומלין מול חמרון ספרטנס וכצפוי הבטיחה את עלייתה לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות לעיני כ-28 אלף צופים בכרמל. כבר בשבוע הבא היא תתארח בטירספול אצל שריף, אלופת מולדובה שהערב בתום 120 דקות גברה 0:3 על פארול קונסטנצה הרומנית בדרך לשלב הבא. הגומלין ייערך ב-1/2 באוגוסט בחיפה.

בשבוע שעבר פארול החמיצה מספר הזדמנויות קורצות וניצחה בביתה 0:1. הערב במולדובה היא הגיעה במטרה להתגונן ועמדה במשימה תחילה, עד שסדרה של טעויות מצחיקות בהגנה סייעה לשריף לעלות ליתרון 0:1 בדקה ה-45+1 משער של הקפטן אמין טלאל, שחלף על פני השוער וגלגל לשער בקלות. שריף לחצה ולא השכילה להשיג את השער השני בתום 90 הדקות, אבל בהארכה ז'רום אנגום אמבקלי (99) והמחליף פיטר אדמו (105+1), אחרי טעויות נוספות בהגנה הרומנית, סגרו סיפור וקבעו 1:3 בסיכום המשחקים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תתארח במולדובה בשבוע הבא/מאור אלקסלסי

אז מי זו שריף טירספול?

שריף טירספול היא יריבה מוכרת, שבקיץ 2016 כבר הודחה על ידי הפועל באר שבע בדיוק באותו שלב. קבוצה שמופיעה באופן קבוע במפעלים של אופ"א ולפעמים גם מצליחה להשיג תוצאות מפתיעות - למשל ניצחונות על ריאל מדריד ושחטאר דונייצק בליגת האלופות לפני שנתיים.

שריף זכתה באליפות ה-21 שלה ב-23 השנים האחרונות וכמו בכל קיץ, המטרה שלה היא להעפיל לשלב בתים אירופי עם דגש על ליגת האלופות. המפתח כרגיל נעוץ בשחקנים הזרים והמובילים עם החלוץ מבורקינה פאסו, עבדול טאפסובה והקשר הסנגלי מוחמד דיופ. בחלק האחורי האיש המרכזי הוא הבלם הבוסני-סרבי סטפן ראדליץ'. הערב בגומלין מול פארול, יש לציין, פתחו בהרכב 11 שחקנים מ-11 לאומים שונים - אף אחד מהם לא יליד מולדובה.

על הקווים של שריף עומד רוברטו בורדין האיטלקי, שאימן את הקבוצה בשנים 2016-2018 ואולי זכור לקהל הישראלי כמי שעמד על הקווים של נבחרת מולדובה נגד ישראל לפני כשנתיים.

לטובת אוהדי מכבי חיפה שמתכננים לטוס למשחק - נכון לכתיבת שורות אלה הקבוצה לא נענשה בגין אירועי המשחק במלטה - לרשות הירוקים יוקצו כ-650 כרטיסים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני שריף טירספול. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
11 שחקנים מ-11 לאומים שונים. שריף טירספול/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

כאמור המשחקים בין מכבי חיפה לשריף טירספול ייערכו ב-25/26 ביולי והגומלין בשבוע אחרי (1-2 באוגוסט). עוד קודם לכן, כבר ביום שני תיערך הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות ומכבי חיפה ויריבתה יגלו את מי המנצחת מביניהן עשויה לפגוש. בנוסף תיערך גם הגרלת מוקדמות הליגה האירופית, שתהיה רלוונטית עבור מי שתפסיד בסיכום המשחקים בסיבוב המוקדמות הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully