וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה תעבור בקלות את שריף. בושה שפארול הודחה מולה"

ברומניה מקלים ראש במולדבים גם אחרי שהדיחו את האלופה ועלו שלב. מאמן שריף מזהיר את הירוקים: "היתרון שלנו הוא במרכז השדה"

תקציר: מכבי חיפה - חמרון ספרטנס 1:2/ספורט1

שריף טירספול היא היריבה הבאה של מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. אלופת מולדובה הביסה אמש (שלישי) 0:3 את פארול קונסטנצה הרומנית במשחק הגומלין בין השתיים, וכעת תתחיל בהכנות לצמד המפגשים מול הירוקים בסיבוב המוקדמות השני, שייצא לדרך כבר בשבוע הבא.

פארול הרומנית נחשבה ליריבה האיכותית יותר מבין השתיים, אולם האופי והמסורת של המולדבים - שמופיעים באופן קבוע במפעלים של אופ"א וגם רשמו בעבר לא מעט תוצאות מפתיעות כמו ניצחונות על ריאל מדריד ושחטאר דונייצק בליגת האלופות לפני שנתיים - הכריעו.

אבל אחרי צמד המפגשים, ברומניה משוכנעים שמכבי חיפה לא תיתקל בבעיות מיוחדות. "חיפה תעבור את שריף בקלות. היא הרבה יותר איכותית ממנה", אמר המאמן הרומני מריוס סומודיצה, שפירשן את המשחק לטלוויזיה הרומנית. "שריף קבוצה מוגבלת מאוד. ההעברה הכי יקרה שלה הייתה בסכום של 100 אלף יורו בלבד! אחד השחקנים שלהם נפצע בזמן שחגג את השער שכבש...זה אומר הכל".

שחקני שריף טירספול. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
את הרומנים הם לא הרשימו. שריף טירספול/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

מאמן שריף, רוברטו בורדין האיטלקי, אמר בסיום: "היה משחק יוצא מהכלל שלנו. עבדנו מאוד קשה על המגרש, והשחקנים עמדו בתכנית המשחק בצורה מושלמת. נכון שהם התעייפו ובזבזו המון אנרגיות במשחק הזה, אבל העיקר שזה הסתיים בתוצאה כזו. זה היה קודם כל ניצחון טקטי - שינינו מערכים, החלפנו שיטות, ומה שעשה את ההבדל היה היתרון שלנו במרכז השדה. שלטנו באזור הזה לחלוטין, היינו אגרסיביים מאוד במאבקים במרכז המגרש, וזה מה שאני רוצה לראות מהשחקנים שלי גם בשלבים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully