וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון מגלה: זה הרגע בו החלטתי לעבור לטוטנהאם

הישראלי בריאיון: "כשהבנתי שהמאמן רוצה אותי, הייתי בטוח ב-100%. קשה לסרב למועדון כזה". וגם: סוגיית דגלי ישראל באצטדיון, החיבור בין המועדון עם הקהילה היהודית והתחרות עם סון על העמדה

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 3:2/ספורט1

אחרי שהרשים אתמול (שלישי) במשחק הידידות שנגמר בהפסד 3:2 לווסטהאם, שהיווה עבורו הופעת בכורה לא רשמית במדי טוטנהאם, מנור סולומון התראיין וסיפר עד כמה נחוש היה לעבור לשורות התרנגולים מהרגע שהאפשרות עלתה על הפרק.

"הייתה לי תקופה מדהימה בפולהאם. החיבור עם האוהדים היה טוב מאוד, מהרגע הראשון הם היו מאוד טובים אליי, קיבלו אותי ואהבו אותי באמת", אמר הישראלי. "אבל כשיש לך הזדמנות לשחק במועדון גדול כמו טוטנהאם, והמאמן רוצה אותך, קשה מאוד להגיד לא. ברגע שההזדמנות הגיעה, ואחרי שדיברתי עם המאמן, הייתי בטוח ב-100%".

סולומון, שפתח בעמדה הטבעית שלו באגף שמאל בהיעדרו של יונג-מין סון, דיבר על התחרות שצפויה לו עם הכוכב הדרום-קוריאני: "הוא שחקן גדול, אין צורך שאני אגיד את זה. במועדון כמו הספרס תמיד יש תחרות על העמדה. אני אנסה להשתפר ולדפוק על הדלת בכל פעם, כדי לשחק הכי הרבה שאפשר. ברור שהתפקיד הטבעי שלו הוא בשמאל, אבל אני יכול לשחק גם בצד ימין".

מנור סולומון, קשר טוטנהאם. James Worsfold, GettyImages
לא מפחד מהתחרות עם סון. סולומון/GettyImages, James Worsfold

בהמשך התייחס הקשר להיבט נוסף בחיבור שלו עם טוטנהאם - קהילת היהודים הגדולה יחסית בקרב אוהדי הקבוצה מצפון לונדון, כאשר כחמישה אחוזים מהקהל שמגיע למשחקי הבית הוא יהודי: "אני יודע שיש קשר עמוק עם הקהילה היהודית, וזה אחד המועדונים הגדולים ביותר באנגליה".

כשנשאל על אהדה לטוטנהאם בישראל, השיב סולומון: "יש הרבה אוהדים. זה מועדון גדול ללא קשר ליחסים עם היהדות, אבל בזכות היחסים האלה אני חושב שיש יותר אוהדים בישראל. באמת יש קהילה גדולה של אוהדי טוטנהאם בישראל, ואני בטוח שנראה אותם באצטדיון".

שאלה נוספת בהקשר הזה הייתה האם יופיעו דגלי ישראל באצטדיון הביתי של התרנגולים, וסולומון ענה ש"ראינו המון בקרייבן קוטג' (האצטדיון של פולהאם) בעונה שעברה, אז אני בטוח שבטוטנהאם זה רק יגדל", אבל מתברר שבמקרה של הספרס מדובר בנושא רגיש.

בכפוף לנהלים באצטדיון, שנגזרו מעמדתו של המועדון, במאי 2021 הוכרח אוהד להוריד את דגל ישראל. "משחק כדורגל הוא לא המקום המתאים להציג דגלים בעלי אופי פוליטי או דתי שיכול להיתפס כנפיץ - זה יכול לכלול דגלי מדינות בזמן קונפליקטיים וקמפיינים פוליטיים", הסבירו בטוטנהאם. אותם נהלים נבחנים מחדש בעקבות מקרים כאלה ואחרים שעוררו מחלוקות בנושא, אולם נכון להיום עדיין לא השתנו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דגל ישראל באצטדיון של טוטנהאם. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
יופיעו הרבה כאלה ביציעים? דגל ישראל באצטדיון של טוטנהאם/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

עוד על מנור סולומון

לגבי שאיפותיה של טוטנהאם על המגרש, סולומון הוסיף: "ננסה לשחק כדורגל טוב שהאוהדים ייהנו ממנו, ולהשיג תוצאות טובות. במועדון כזה הציפיות תמיד גבוהות ואני בטוח שעם המאמן הזה והצוות החדש שהגיע, נציג כדורגל טוב ונסיים במקום גבוה בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully