וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תעניק ללאיוס חוזה חדש על חשבון רכש נוסף להתקפה?

16.7.2023 / 14:26

האדומים מבינים שהשארת הקשר כרוכה בשכר של כ-200 אלף דולר וסעיף שחרור ריאלי. אכזבה ממעבר דדיה לאברדין, חודשו החיפושים אחר מגן זר

תקציר: הפועל תל אביב - לגאנס 0:1/ספורט1

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון ממשחק הראווה נגד לגאנס שהסתיים בניצחון 0:1 אמש (שבת), מארגון המשחק לכבוד חגיגות 100 שנה למועדון ומהחיבור עם הקהל, אך יודעים היטב כי החיבור האמיתי יגיע אך ורק אם המועדון יעמיד קבוצה טובה לעונה הקרובה.

המעבר הצפוי של אור דדיה לאברדין הפתיע את אנשי הפועל תל אביב. שמו של אבישי כהן עלה כאלטרנטיבה, אבל בשלב זה מעדיפים במועדון לחפש שחקן זר לעמדת המגן הימני.

מימין לשמאל: מייקל מינצברג, דייויד מינצברג, איתי בונה, חן סול, הפועל תל אביב. דני מרון
יעשו הכל כדי להשאיר את לאיוס. ראשי הפועל תל אביב/דני מרון

עוד על הפועל תל אביב

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בנוגע להישאם לאיוס, האדומים מבהירים כי יעשו הכל על מנת שיישאר, אך האפשרות היחידה לעשות זאת היא חוזה חדש וסעיף שחרור ריאלי. הסכם חדש עם לאיוס, שיכלול שכר בסדר גודל של בין 180 ל-200 אלף דולר לעונה, עשוי להיות על חשבון שחקן רכש נוסף לחלק הקדמי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "אולי לא ראו את זה במספרים, אבל מה שיש ללאיוס אין לאף שחקן אצלנו בחלק הקדמי, יכולת אישית שעושה את ההבדל, נקווה מאוד שיישאר".

מחר תצא הקבוצה למחנה האימונים, כאשר במועדון ימתינו להבהרות מסתיו למקין ונציגיו. הבלם צפוי לעבור לחו"ל בקרוב ובמועדון רוצים לצרף בלם זר שישלים את מרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully