וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "היה ערב חגיגי, אבל מבחינתנו זה היה משחק לכל דבר"

הפועל ת"א ניצחה את לגאנס 0:1 במשחק אימון חגיגי, המאמן יודע: "נדרשת הרבה עבודה". איינבינדר: "יש הרגשה של התחדשות במועדון"

תקציר: הפועל תל אביב - לגאנס 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה הערב (שבת) באופן רשמי את עונת 2023/24 עם ניצחון 0:1 על לגאנס הספרדית במשחק הכנה חגיגי בבלומפילד - לציון 100 שנה להיווסדות המועדון. ארי כהן הכריע עם נגיחה מקרוב בדקה ה-90 אחרי משחק חלש למדי, בעיקר של האדומים שחסרו כמה שחקני מפתח ושיתפו כמות גדולה של שחקני נוער. גולת הכותרת הייתה טקס חגיגי שנערך במחצית המשחק לכבוד עשרות שחקני עבר של המועדון.

"תמיד טוב לנצח, אבל זה שלב מאוד מוקדם. אמנם זו הייתה חגיגה, אבל לנו זה היה משחק לכל דבר. ", אמר המאמן מייקל ולקאניס, "זה בונוס ויכול להוסיף לביטחון, אבל יש עוד המון עבודה - היו לנו רק 10 אימונים עד עכשיו. האוהדים מלאי תשוקה וגם אני אדם כזה, הם מדהימים ואנחנו צריכים את האנרגיה שלהם. הכושר הגופני עדיין ברמה נמוכה. אני רוצה קבוצה התקפית שמשחקת מהר ולוחצת, יהיה נחמד לעבוד על הדברים האלה במחנה האימונים בגרמניה".

האוסטרלי התייחס לחיזוק: "אנחנו צריכים תחרות בכל עמדה, אני רוצה עוד מגן ימני. אלון אזוגי היה מצוין היום, עומר סניור גם עשה עבודה טובה כששיחק על כל הקו, אבל צריכים תחרות ושני שחקנים לכל עמדה".

שחקן הפועל תל אביב, ארי כהן. דני מרון
"כיף לכבוש שער ניצחון, למרות שזה משחק אימון". ארי כהן/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ארי כהן שכבש את שער הניצחון: "היה ערב מאוד מרגש. כל שחקן שעלה קיבל צמרמורות. אני שמח שזה נגמר עם שער ניצחון שלי למרות שזה משחק אימון, זה מרגש וכיף. בגביע הטוטו קרה לי אותו דבר, אבל אחרי זה ספגנו והפסדנו. עכשיו זו הרגשה יוצאת דופן. השאיפות של הפועל תל אביב לעונה הקרובה? פלייאוף עליון ומעלה".

הקפטן דן איינבינדר: "מלווה אותנו הרגשת התחדשות, הרגשה של אווירה ואנרגיה אחרת. ראינו את זה היום בערב המכובד הזה, המועדון כיבד כל כך הרבה אנשים שתרמו למועדון. עבורינו מקצועית זה היה משחק אימון ראשון, ניסוי ראשון לראות דברים שעבדנו עליהם ביחד. היו דברים טובים יותר ופחות אבל יש עוד הרבה זמן עד שהעונה תתחיל".

איינבינדר סיכם: "בהמשך הדרך נראה הרכב וסגל שונה ממה שראינו היום. זו הזדמנות לצעירים להרגיש את בלומפילד, את האווירה, את הלחץ הקטן כי רצינו לעשות תוצאה טובה. שמח עבור הצעירים והצוות החדש שהיה פעם ראשונה בבלומפילד עם קהל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully