וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ערכה טקס הוקרה לעשרות שחקני עבר. דה סילבה: "חלום"

הטקס נערך במחצית המשחק נגד לגאנס, לכבוד שחקנים שרשמו לפחות 100 הופעות במדים האדומים. פישונט: "מרגש לראות את כולם שוב"

ילד קופץ לעבר שי אבוטבול בטקס של הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב ערכה הערב (שבת) טקס הוקרה לעשרות משחקני העבר שלה במחצית משחק הראווה נגד לגאנס בבלומפילד. בזה אחר זה עלו לכר הדשא שחקנים שצברו 100 הופעות או יותר במדים האדומים.

כ-8,000 אוהדים כיבדו את השחקנים, מחאו כפיים ושרו, אם כי עומרי אפק וגבי לסרי ספגו קריאות בוז ושריקות מכיוון היציעים.

השחקנים שנכחו בטקס:

ירוסלב באקו, אישטוון פישונט, גאבור הולמאי, עומרי אפק (שספג שריקות בוז מחלק מהאוהדים), דגלאס דה סילבה, משה מוסטרל, פיני בלילי, עומרי קנדה, אמיר ליברמן, יהודה עמר, איבזיטו אוגבונה, עמי אדמוני, שבי בן ברוך, אריה אלטר, עומר דמארי, מוריס ז'אנו, רפי שמואל, יעקב הלל, נמרוד דרייפוס, אחמד מוסא, אייל בן עמי, גל הרשליקוביץ', דוד הרשליקוביץ', דני בונדר, אבי אזולאי, ג'ורג' בורבה, אסי דומב, פליקס חלפון, תומר אליהו, גבי לסרי, אביחי ידין, גוגו מורדוכוביץ', גל שיש, אילן בכר, יוסי זאנה, שייע פייגנבוים, שים בן יהונתן, וואליד באדיר, רחביה רוזנבאום, שבתאי לוי, יוסי מדר, גילי לנדאו, דוד פרימו, טל חן, שביט אלימלך, מוריס ז'אנו, קיקו רחמינוביץ', סלים טועמה, שי אבוטבול, אריה בז'רנו, יעקב אקהויז, המאמן דרור קשטן.

שחקני ומאמני העבר של הפועל תל אביב בטקס לשנת ה-100 של המועדון. דני מרון
טקס מרגש/דני מרון

פיני בלילי אמר: "תמיד מרגש מאוד לחזור לבלומפילד, במיוחד לאירוע כזה מרגש שהמועדון מוקיר תודה לשחקני העבר. הרגע הכי גדול? אי אפשר לשכוח את הגול בדרבי לשער 11, ניצחנו 1:3. היו רגעים היסטוריים, יפים, טובים, מהנים ומרגשים, אבל זה הרגע המכריע. הבעלים החדשים באו עם אנרגיות טובות וחיוביות, אבל בסוף תמיד נבחנים בתוצאות. מקווה שזה לא יקח להם הרבה זמן, ושיביאו תוצאות בהקדם".

דגלאס דה סילבה אמר בעברית: "תחושה מאוד טובה. הכרתי את בעלי הבית החדשים בארצות הברית בטורניר קטן, הם אמרו לי לבוא לעשר דקות ושיעשו לי כבוד. אני מבסוט מאוד, מה שקורה פה זה חלום. לחזור לשחק בהפועל תל אביב? אימונים כל יום זה קשה, אבל היום היה לי כיף מאוד. הבעלים רוצים להחזיר את הפועל תל אביב לצמרת, מלחמה על גביעים ואליפויות, מקווה שהם יכולים לעשות את זה".

אישטוואן פישונט אמר בעברית: "תודה רבה למועדון על ההזמנה להיות פה, זה מרגש לראות אתכם שוב. ביליתי שלוש שנים במועדון הזה, שנים פנטסטיות. אנחנו מרגישים חלק מהמועדון הזה. תודה רבה לכל המאמנים והצוות המקצועי, לא לשכוח את האוהדים שהיו דומיננטיים כל הדרך. הגענו לחגוג, ואני שמח להיות פה חלק מהמועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעקב אקהויז שחקן העבר של הפועל תל אביב. דני מרון
שיאן ההופעות של הפועל תל אביב, יענקה אקהויז/דני מרון
דרור קשטן מאמן העבר של הפועל תל אביב. דני מרון
דרור קשטן האגדי/דני מרון
שייע פייגנבוים שחקן ומאמן העבר של הפועל תל אביב. דני מרון
מלך השערים בכל הזמנים, שייע פייגנבוים/דני מרון
שביט אלימלך שוער העבר של הפועל תל אביב. דני מרון
שביט אלימלך/דני מרון

עוד בליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully