וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ על גרהאם סטאק: "הוא כבר הספיק 'להרוג' אותי"

15.7.2023 / 11:00

שוער מכבי תל אביב לאחר האימון הראשון עם מאמן השוערים החדש: "אני נהנה מזה, אוהב את העבודה הקשה". גולדהאר עזב עוד לפני המפגש עם בורנמות' (א', 19:00, ספורט4)

תקציר: מכבי תל אביב - אורלנדו פיירטס 1:0/ספורט 1

מכבי תל אביב פתחה הבוקר (שבת) עוד יום במחנה במרבייה עם אימון בוקר כשכל שחקני הסגל כשירים. אחרי המשחק הרע מול אורלנדו פיירטס שלשום, רוצים במכבי תל אביב להעלות הילוך ולהיראות יותר טוב מחר במשחק האימון מול בורנמות'. אף שהיריבה תהיה חזקה יותר, במכבי תל אביב מצפים מעצמם ליכולת טובה יותר כשהמשחק יהיה גם הכנה למשחק מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו ביום חמישי.

שחקנים בקבוצה העידו אתמול כי המשחק מול הקבוצה מדרום אפריקה היה לא טוב גם בגלל תנאי מזג האוויר וההרחקה של דריק לוקאסן. "היה חום יוצא דופן במשחק. היה מאוד קשה לשחק ככה ולהציג רמה סבירה", אמר אחד השחקנים. "בכל מקרה צריך להרים את הרמה ולעשות משחק שני הרבה יותר טוב".

צפו במעקב אחר דניאל פרץ

עוזר המאמן דייב סרצ'אן כבר משתתף באימונים וניכר כי הוא הביא רוח מאוד רעננה לכר הדשא. גם דניאל פרץ שנחת בספרד כבר מתאמן. לעומת זאת הבעלים מיטש גולדהאר עזב ונציגו ג'ק אנגלידיס נשאר.

השוער פרץ, שהצטרף לאימונים באיחור, אמר לאתר הרשמי: "כיף מאוד להגיע לפה ולפגוש את כולם. התגעגעתי לשחקנים ולאנשי הצוות, יש הרגשה מאוד חיובית עם הצוות החדש. אני מחכה לחזור לכושר ולהכין את הגוף הכי טוב שיש לעונה. כיף לחזור למכבי".

על מאמן השוערים החדש, גרהאם סטאק: "על הדייט הראשון שלנו הוא כבר הספיק 'להרוג' אותי. וואו, הוא הרג אותי היום. אבל אני נהנה מזה, אני אוהב את ההרגשה של עבודה קשה. הוא היה בליגה הגדולה בעולם, חווה חדרי הלבשה ויש לו את הניסיון להביא לי. אני רוצה לקבל כמה שיותר מזה כדי להגיע מוכן לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully