וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם דיאק היה משחק בקבוצה בכירה, הוא היה שווה עשרות מיליוני יורו"

בטורקיה קוראים לאנקרגוצ'ו לא להתפשר על המחיר של הקשר שמחוזר ע"י מכבי חיפה: "יכול להיות גניבה אמיתית באחת הליגות הגדולות"

תיקתקנו, 13.7/ספורט 1

לאמין דיאק ממשיך להיות השם החם במכבי חיפה, שעדיין מקווה שהקשר הסנגלי ישתכנע ויגיע לקבוצה. אבל בטורקיה טוענים שאנקרגוצ'ו, קבוצתו הנוכחית של דיאק, לא צריכה להתפשר בשום אופן על מחירו של השחקן, שחתום בקבוצה עד 2025 ומעורר התעניינות רבה גם מחוץ למכבי חיפה.

"אם דיאק היה משחק באחת הקבוצות הבכירות בטורקיה, הוא היה שווה היום עשרות מיליוני יורו", טוען פרשן בכיר במדינה. "פוטנציאל המכירה שלו בוודאות יותר מ-10 מיליון יורו. הוא חייב להגיע לליגה בכירה".

מלבד מכבי חיפה, בתקשורת הטורקית והצרפתית טוענים שגם נאנט מהליגה הבכירה בצרפת מעוניינת להחתים את דיאק. בטורקיה טענו שנאנט אף הגישה לאנקרגוצ'ו הצעה זהה לזו של מכבי חיפה - רכישת הקשר תמורת 2.5 מיליון יורו ו-20 אחוזים ממכירה עתידית - אבל בצרפת ציינו שבשלב זה הקבוצה המגעים עדיין בשלב ראשוני, ושלא הוגשה הצעה רשמית.

"בתקופה שבה קבוצות בליגות הבכירות מחפשות בצורה נואשת קשרים אחוריים כמוהו, דיאק יכול להיות גניבה אמיתית", הוסיפו.

שחקן אנקרגוצ'ו לאמין דיאק (מימין). Seskim Photo/MB Media, GettyImages
מחיר מציאה? לאמין דיאק, מימין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

דיאק, קשר אחורי פיזי שנחשב לכישרון גדול, חתום באנקרגוצ'ו עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת. בעונה שעברה הוא רשם 32 הופעות בליגה הטורקית וכבש שלושה שערים. בתקשורת הטורקית דווח רק לפני מספר שבועות שקבוצות בליגות בכירות מעוניינות בדיאק. אחת מהן הייתה מאיורקה, שלפי הדיווחים הגישה הצעה לרכוש אותו ב-4 מיליון יורו, ונדחתה על ידי אנקרגוצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully