וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "רוצים שחקנים בקליבר של רודריגס ואלטמן, לא שחקנים בינוניים"

ראשי הפועל תל אביב קיימו מסע"ת לפני המשחק נגד לגאנס (20:00, ספורט4). דייויד מינצברג: "בחרנו בוולקאניס מתוך רשימה של 27 מאמנים"

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

כשעתיים לפני משחק ההכנה החגיגי נגד לגאנס הערב בבלומפילד (שבת, 20:00, ספורט4), הפועל תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים. המשתתפים הם הבעלים החדשים דייויד ומייקל מינצברג, המנכ"ל איתי בונה וראש מחלקת הכדורגל חן סול. האדומים ממשיכים לציין את שנת ה-100 של המועדון (שהוקם ב-1923), אחרי שעשו זאת גם בעונה שעברה - תחת ניהולם של האחים ניסנוב.

מייקל מינצברג (מימין), דייויד מינצברג, איתי בונה, חן סול במסיבת העיתונאים של הפועל תל אביב. דני מרון
מבטיחים עתיד ורוד. ראשי הפועל תל אביב/דני מרון

עוד בליגת העל

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דייויד מינצברג בעלים הפועל תל אביב. דני מרון
"אנחנו מסתכלים על ההיי טק הישראלי ורוצים להיות כמעט כמו חברת היי טק". דייויד מינצברג/דני מרון

דייויד מיצנברג מבעלי המועדון: "הדבר הכי חשוב עבורנו הוא להביא את האנשים הכי טובים למועדון. הייתה לנו רשימה של 27 מאמנים, מישראל מרחבי העולם, ואחרי תהליך שלם של ניתוח וריאיונות, בחרנו במייקל ולקאניס. אנחנו מאמינים בו, הוא מנהיג מדהים. אנחנו מאמינים באנשים. רודריגס ואלטמן הם השחקנים הכי יקרים שהיו פה בשנים האחרונות, לא נתפשר על האיכות של האנשים והשחקנים והם מסמלים את מה שאנחנו מאמינים בו".

מינצברג המשיך: "אנחנו רוצים לעזור לקבוצה להיות כזו שזוכה בתארים, שמשחקת באירופה. אנחנו רוצים להיות מצוינים בכל דבר שאנחנו עושים, להפוך את הפועל תל אביב לקבוצה ברמה עולמית".

על מעבר הבעלות: "ידענו כשהגענו שיהיו הפתעות והם קורים ואנחנו מוכנים אליהם. אנחנו ממוקדים בלהפוך את המועדון הזה למועדון טופ, משקיעים את כל הכסף שצריך לא רק כדי לתקן דברים, אלא גם כדי להשקיע להמשך. התקציב גדל, אבל צריכים גם לכסות חובות. לא רוצים לבנות משהו לשנה אחת".

על הישאם לאיוס שמבוקש בחו"ל: "רוצים אותו כאן, נישב איתו ונגיד לו כמה אנחנו רוצים אותו".

"אנחנו מתקשרים לחן כל יום, שואלים מה הוא צריך. הרבה אנשים תפיסה לא נכונה של ישראל, הם מודאגים, אפילו שחקנים. כשאתה מגיע לכאן אתה מרגיש אחרת לגמרי. מה שמיוחד במועדון הזה הוא שהוא מאחד אנשים. היה חשוב לנו מקום שמשלב יהודים וערבים. אנחנו רוצים לנצח ולזכות בתארים, אבל חשוב לנו גם לשפר את התדמית של ישראל. אנחנו מסתכלים על ההיי טק הישראלי ורוצים להיות כמעט כמו חברת היי טק".

חן סול, ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב. דני מרון
"הקבוצה תהיה הרבה יותר טובה מבשנה שעברה". סול/דני מרון

ראש מחלקת הכדורגל, חן סול: "הקבוצה תהיה הרבה יותר טובה מבשנה שעברה. לא מסתכלים רק על העונה הבאה, אלא לעוד הרבה עונות. הבעלים הציבו סטנדרטים מאוד גבוהים, לא רק להיות טובים יותר מבעונה שעברה אלא להחזיר את המועדון למקום שהוא צריך להיות בו - להתמודד על תארים"

סול הוסיף: "הסבלנות בארץ קצרה, אבל לבעלים יש המון סבלנות. אנשים רוצים לראות את הכל מהר ועכשיו, אבל זה לא עובד ככה. מכוונים לעוד שחקנים בקליבר של רודריגס ואלטמן, לא קל להביא כאלה לישראל, אנחנו לא רוצים להתפשר על שחקנים בינוניים. גם אם זה יקח זמן, רוצים להביא את השחקנים שאנו מאמינים שישדרגו את הקבוצה. רציתי לסיים את הסגל כמה שיותר מוקדם, אבל יהיו עוד מצטרפים גם אם זה ייקח עוד קצת זמן".

על עומרי אלטמן: "הוא חלק מרכזי מהפועל תל אביב והיה לנו חשוב להחזיר אותו הביתה. הוא תורם המון בחדר הלבשה מעבר לכדורגל, מלמד את הצעירים מה זה להיות מקצוען בהפועל תל אביב. התרומה הזו שווה כל שקל. הוא יחזור בקרוב מהפציעה"

על הישאם לאיוס: "רוצים שהוא יישאר, מודעים להצעות שיש עליו. הוא יהיה כאן בשנה הבאה".

איתי בונה מנכ"ל הפועל תל אביב. דני מרון
"הצבנו לעצמנו סטנדרטים מקצועניים ודרך זה יגיעו תוצאות והישגים". המנכ"ל איתי בונה/דני מרון

המנכ"ל איתי בונה: "זה ערב מיוחד, אנחנו מארחים קבוצה מאירופה ובמחצית תהיה הוקרה ואהבה לשחקני עבר גדולים. הכול נפגש פה ביחד, עבר, הווה ועתיד. בשבילי זה מסמל הכי טוב מה היא הפועל תל אביב. החל מהערב אנחנו רוצים להתחיל לכתוב את הפרק הבא בהיסטוריה של המועדון. אנחנו מכוונים גבוה, מוכנים להשקיע כל מה שנדרש כדי להגיע לגבהים האלה. הצבנו לעצמנו סטנדרטים מקצועניים ודרך זה יגיעו תוצאות והישגים".

עוד אמר בונה: "מחכה להפועל תל אביב עתיד מצוין. יש היום שילוב מנצח של חזון לטווח ארוך עם שמירה קפדנית על ה-DNA, הערכים ומה שהופך אותנו להיות אנחנו. טיפוח שחקני בית צעירים - משהו שמאוד אופייני לנו בשנים האחרונות - ממשיך בערכים של פלורליזם ודו קיום שתמיד היו חרוטים על דגלה של הפועל תל אביב. צוות האימון שיש עכשיו הוא הכי גדול שהיה אי פעם, יש כלים טכנולוגיים, צוות הנהלה שמשלב וותיקים וחדשים, יש פה מחלקת נוער מפוארת וראינו את הפירות בקיץ האחרון בנבחרות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully