וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה עם אופציית רכישה: אור דדיה על סף מעבר לאברדין

15.7.2023 / 21:04

המגן הימני בן ה-26 צפוי לצאת לשנת השאלה בקבוצה הסקוטית. הפועל באר שבע חזרה מאתונה: "אחרי הלם קצר, היינו טובים"

תקציר: פנאתינייקוס - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אור דדיה על סף מעבר לאברדין הסקוטית, שתצרף אותו כמושאל מהפועל באר שבע עם אופציית רכישה בקיץ הבא. שיחות מתקיימות בין המועדונים להשלמת המהלך, לאחר שהמגן שלא שיחק אתמול (שישי) באתונה ביקש להתאוורר למרות הארכת החוזה בשנתיים עליה חתם רק לפני כשבועיים, ומעדיף לצאת לחו"ל.

דדיה בן ה-26, שגדל במועדון ולאורך הקריירה הבוגרת שיחק בנוסף רק בבני לוד (שנתיים כמושאל), היה שותף לאליפות אחת ולזכייה בשני גביעים, וגם רשם הופעה אחת במדי נבחרת ישראל.

אור דדיה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
רוצה להתאוורר. אור דדיה/מאור אלקסלסי

אחרי לילה ללא הרבה שעות שינה, שבה הבוקר (שבת) הפועל באר שבע לארץ בתום מחנה אימונים ארוך בפולין ושהייה של יומיים בסיומו באתונה, שם קיימה הקבוצה אמש משחק אימון מול פנאתינייקוס.

הפועל באר שבע לא נכנסה טוב למשחק שהסתיים ב-1:1, ושחקנים העידו הבוקר: "היה קצת הלם בהתחלה. המחנה הממושך, ההגעה מפולין לאתונה, היריבה ובעיקר החום ותנאי המגרש - כל אלה גרמו לזה שנהיה ב-20 הדקות הראשונות בהלם..בהמשך כבר היינו טובים".

ככל שעברו הדקות, הקבוצה של אליניב ברדה נכנסה לעניינים, השוותה משער של יוני סטויאנוב ורשמה דקות טובות יותר. "סיימנו בתיקו משחק חוץ באתונה אחרי מחנה ארוך ומועיל. השגנו את מרבית המטרות שלנו", אמרו בקבוצה עם הנחיתה בארץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יוני סטויאנוב, קשר הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
רוב המצטרפים החדשים השתלבו היטב. סטויאנוב אתמול/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בכל הקשור להיבט האישי, הפועל באר שבע מסמנת בחיוב את השחקנים שהצטרפו - אופיר מרציאנו, יוני סטויאנוב, כריס פטרסון וגיא בדש. מי שעדיין לא נכנסו לגמרי לעניינים הם אנטוניו ספר ואלון תורג'מן. "יש כאן סגל עמוק מאוד ותהיה תחרות אדירה על ההרכב וגם על מי שיישב על הספסל".

כזכור, למחנה הגיע באיחור איתן טיבי והוא ייכנס בקרוב לרוטציה. רותם חטואל נשאר בארץ בגלל פציעה ויחמיץ ככל הנראה את כל מוקדמות הקונפרנס ליג. ביום חמישי תערוך הפועל באר שבע מבחן כוח משמעותי מול מכבי תל אביב במפגש גביע הטוטו של האירופאיות. כמעט כל בעלי המנויים מהעונה שעברה חידשו גם לעונה הקרובה וכעת המכירה היא למי שלא היה בעל מנוי. במועדון מצפים להגיע ל-12 אלף מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully