וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

8.7.2023 / 20:35

אחרי שנחת בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות, שחקן הכנף האנגולי חתם רשמית, קיבל את החולצה מספר 17 וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים במרבייה. בחוזה יש אופציה לשנה נוספת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

שחקן הכנף האנגולי, מילסון, חתם הערב (שבת) על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב, עם אופציה לשנה רביעית. הוא נחת בישראל בשישי עם סוכנו, עבר את הבדיקות הרפואיות ולאחר החתימה נפגש עם המאמן רובי קין שחוגג היום את יום הולדתו ה-43. מילסון קיבל את החולצה מספר 17 ויטוס עם הקבוצה מחר למדריד ומשם ימשיך עם חבריו החדשים למחנה האימונים במרבייה ביום שני.

מוקדם יותר נפרד השחקן מאנקרגוצ'ו, בה שיחק בחצי השנה האחרונה וכתב: "תודה רבה, היה עונג לשחק עבור המועדון הזה והאוהדים המדהימים".

הצהובים הודיעו על הסיכום עם מילסון כבר ביום חמישי, לאחר שרכשו אותו מניז'ני נובגורוד בסכום המוערך בכ-700 אלף יורו. הוא השחקן השלישי שמצטרף לקבוצה בקיץ הנוכחי, אחרי השוער רועי משפתי והמגן הימני איבן מאסון.

מילסון שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתרגל לצהוב. מילסון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מילסון בן ה-23 שיחק בחצי העונה החולפת כמושאל מניז'ני נובגורוד לאנקרגוצ'ו וב-10 משחקים בליגה הטורקית, הבקיע חמישה שערים. הוא התחיל את דרכו בקבוצת המילואים של מאריטימו הפורטוגלית ב-2018, ערך בכורה בקבוצה הראשונה ב-2019/20 ועבר לניז'ני נובגורוד בפברואר 2022.

שחקן הכנף האנגולי רשם 28 הופעות בליגה הפורטוגלית וכבש בהן שער אחד, הוסיף 23 משחקים בליגה הרוסית ומצא את הרשת פעמיים ובליגה הטורקית כאמור רשם 10 ו-5. יש לו שלוש הופעות בנבחרת אנגולה ובאחרונה ביניהן, לפני קצת פחות מחודש, כבש שער ניצחון שקבע 1:2 על הרפובליקה המרכז אפריקאית במוקדמות אליפות אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully