וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה מאמן שוערים: גרהאם סטאק בדרך למכבי תל אביב

8.7.2023 / 8:04

הבריטי נפרד מקולצ'סטר ויחבור לצוות של רובי קין: "הזדמנות מרגשת מחכה". 95% מהמנויים חודשו לקראת העונה הקרובה

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

תקופת חידוש המנויים לאוהדי מכבי תל אביב הסתיימה אתמול (שישי), ומאיסוף הנתונים עלה כי 95% ממי שהחזיקו במנוי לעונה שעברה רכשו מנוי גם לעונת 2023/24 - מתוך 21,750 בעלי המנויים בעונה שעברה חידשו 20,500. כעת ייערכו במועדון הצהוב למכירת המנויים שלא חודשו, כאשר זכות הקדימה תינתן קודם כל למחזיקי כרטיס "פוראבר". רק בהמשך, במקרה שיישארו מנויים, תפתח מכבי תל אביב במכירה לקהל הרחב.

אין ספק שמדובר בנתון שהושג רבות בזכות חילופי המאמנים וצירוף שני הזרים - איבן מאסון ומילסון, אבל גם בשל חזרתו של המנכ"ל בן מנספורד בו תולים האוהדים תקוות גדולות. כזכור, בתחילת הפגרה איימו אוהדים רבים שלא יחדשו את המנויים בגלל רצונם שהמאמן הקודם אייטור קראנקה יסיים את דרכו, אבל נראה כי בסופו של דבר נתנו אמון במערכת.

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב. דני מרון
האוהדים תולים בו תקוות. בן מנספורד/דני מרון

בנושא אחר, מכבי תל אביב מצאה מאמן שוערים לקראת העונה הקרובה ומי שימלא את התפקיד הוא גרהאם סטאק. עשרה ימים לאחר הדיווח שפורסם באירלנד, לפיו הבריטי יחבור לרובי קין, אמש העלה סטאק סטורי בחשבון האינסטגרם שלו ונפרד מקולצ'סטר יונייטד בה עבד מאז חודש מרץ האחרון.

"זמני בקולצ'סטר יונייטד תם. אני רוצה להודות לכולם במועדון ולאחל להם את הטוב ביותר בעתיד. הגיע הזמן לאתגר מרענן ולפרק חדש בקריירת האימון שלי. הזדמנות מרגשת מחכה!", כתב סטאק, שערך 21 הופעות כשוער הנבחרת הצעירה של אירלנד, ועבד גם בווטפורד כמאמן שוערים.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
גרהאם סטאק. Pete Norton, GettyImages
בדרך לתחנה חדשה - האם זו מכבי תל אביב? גרהאם סטאק/GettyImages, Pete Norton

עוד כדורגל ישראלי

בתוך כך, במכבי תל אביב נערכים ליציאה למחנה האימונים בספרד מחר. כפי שכבר פורסם כאן אתמול, הקבוצה הודיעה למתן חוזז, אור רויזמן, נדב נידם ובר לין שהם לא ייצאו למחנה. גם בר כהן אמור להישאר בארץ, בעוד שסייד אבו פרחי ששיחק בקבוצת נערים א' בעונה החולפת זומן לנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully