וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר רותחת על אספרייה: "שיתנהג כראוי, או שירוץ מסביב למגרש"

8.7.2023 / 6:37

במועדון מאסו בהתנהלותו של הקולומביאני ("נגמר הניסיון להכיל אותו") וחוששים שהמרמור שלו ידבק בשחקנים אחרים, דוגמת תומא. בבירה מחכים למושאלים ממכבי תל אביב ויאיצו את הניסיונות לצרף בלם

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

ההתנהלות של דנילו אספרייה הביאה את בית"ר ירושלים לנקודת רתיחה אתמול (שישי). בעוד שבמחנה האימונים השחקן מתנהל כרגיל, מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות מתוחות, הקולומביאני "מזגזג" ולמועדון נמאס להתעסק בילדותיות שלו.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "דנילו חוזר בו מדברים שאמר, משקר, מדבר על פיצוי ואז הולך אחורה, הוא חושב שהוא מתעסק עם ילדים ולא מבין שזה לא יעבוד. או שיהיה פיצוי, או שיישאר איתנו השנה. ואם לא יתנהג כמו שצריך, הוא ירוץ מסביב למגרש. נגמר הניסיון להכיל אותו".

במועדון אומרים את הדברים גם בעקבות הגעתו לארץ של טרזייה תומא, שבבית"ר יטפלו בוויזה שלו לאירופה וינסו להטיסו למחנה. גם תומא ביקש לעזוב בשל העובדה שבת זוגו מסרבת להגיע לארץ ובעיר הבירה חוששים שאספרייה יתחיל "לאסוף" שחקנים סביבו ולמרמר אותם.

דנילו אספרייה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הקרע בינו לבית"ר מעמיק. אספרייה עם סילבה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עוד על בית"ר ירושלים

לאחר שדור מיכה הצטרף לקבוצה, יוסי אבוקסיס רוצה להתחזק גם בבלם בהקדם, איתן טיבי או זר, והתפתחויות צפויות בשבוע הקרוב. בית"ר תשוחח עם מכבי תל אביב בנוגע לשחקנים שזו מתכוונת להשאיל, כאשר נדב נידם ומתן חוזז מעניינים את הירושלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully