וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבית"ר: "רוצים ליגה בלעדינו". ניסיון לצרף את חוזז בהשאלה

7.7.2023 / 6:05

ההחלטה להחרים את אלוף האלופים זוכה לגיבוי גורף: "ההתאחדות והמנהלת הולכות עם הראש בקיר". שחקן מכבי תל אביב מועמד, מיכה הוצף בהודעות תמיכה

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

בבית"ר ירושלים לא הבינו סביב מה נוצר הרעש הגדול אתמול (חמישי) סביב ההודעה שהעבירו להתאחדות ולמנהלת, לפיה לא יופיעו למשחק אלוף האלופים ולא יפתחו את העונה אם בית הדין לא ישנה את העונש שנגזר על הקבוצה בעקבות אירועי גמר הגביע.

"שבית הדין ישאל את עצמו איך זה שיש קונצנזוס של 100% מאוהדי בית"ר שצריך לא להופיע למשחקים, איך זה שנוצרה הרגשה כל כך קשה של קיפוח ודין לא שווה לבית"ר במשך שנים", אמרו במועדון. "אם הם רוצים ללכת ראש בקיר, הם מוזמנים. אנחנו את שלנו אמרנו, וגם היינו מוכנים לשלם מחיר גבוה, אבל יש גבול. אולי באמת זה הרצון שלהם - ליגה ללא בית"ר".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
הסכמה גורפת גם ביציעים. אוהדי בית"ר/דני מרון

במקביל, במועדון הייתה שביעות רצון מהחתמת דור מיכה, שאמור להצטרף למחנה ולשחק בשני משחקי האימון הנותרים. אבוקסיס הרגיש כי חסר לו במרכז הקישור שחקן יצירתי נוסף עם הכדור, ובעקבות כך הסכים אברמוב לשלם למיכה שכר של כ-170 אלף דולר, כאשר הפועל באר שבע תשלים את שכרו. מיכה זכות למאות הודעות תמיכה מאוהדי בית"ר אתמול.

בנוגע לדנילו אספרייה, השיחות נמשכות, אך בבית"ר פשוט לקחו צעד אחורה והעבירו לשחקן במסר ברור כי רק כאשר תהיה הצעה קונקרטית שכוללת פיצוי במספרים אותם דורש ברק אברמוב, הם יקדמו את השיחות. טרזייה תומא אמור לנחות היום בישראל, כאשר במועדון ינסו לחדש לו את הויזה לאירופה במהרה, אך הסיכויים שיספיק להגיע למחנה נמוכים. בבית"ר לא נוקטים בשום אקט לגביו עד שלא יראו שהוא אכן נוחת בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בתקציר הניצחון על בודין במשחק ההכנה

מי שעשוי להצטרף למועדון הוא מתן חוזז, שהתבשר היום על כך שהוא לא נמצא בתוכניות של רובי קין ולא ייצא עם מכבי תל אביב למחנה האימונים בספרד. בבית"ר ינסו לצרף את חוזז בעסקת השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully