וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה על צירוף דור מיכה: "מוכן לאתגר חדש"

6.7.2023 / 17:28

הפועל באר שבע תשלים את שכרו של הקשר בבירה לכ-300 אלף יורו והוא יחתום ויצטרף לצהובים-שחורים במחנה האימונים בבולגריה

מחוץ לקווים, 6.7/צילום: אולפן! וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

דור מיכה מצטרף לבית"ר ירושלים. לאחר שביממה האחרונה נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות על סיום דרכו בבירת הנגב, אחרי שהפועל באר שבע הודיעה לפני שבוע למיכה על כך שהוא לא בתוכניות המקצועיות, בשעה האחרונה נסגרו כל הפרטים בין הצדדים והקשר מצטרף למועדון בחוזה לעונה אחת.

לאתר הרשמי של בית"ר אמר מיכה: "סיימתי פרק יפה בהפועל באר שבע ואני מודה למועדון על השנים האחרונות. עכשיו הגעתי לאתגר חדש ואני מוכן אליו ורעב להצלחה. זכות לשחק במועדון כמו בית"ר ירושלים, לעלות על הדשא בטדי, להרגיש חלק מהטירוף הירושלמי. עכשיו תורי להשתלב ולתת הכל בשביל המועדון".

במסגרתו בית"ר ירושלים תשלם למיכה כ-150 אלף דולר ותהיה זו הפועל באר שבע שתשלים את שכרו - כ-150 אלף יורו נוספים. מיכה אמור להצטרף למחנה האימונים של בית"ר ירושלים בבולגריה ויש לציין שהוא אינו מגיע על חשבון ירדן שועה, על אף שהאחרון עשוי להימכר עד סיום חלון ההעברות בעוד כחודשיים.

דור מיכה, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
שב ללבוש צהוב, הפעם בבית"ר ירושלים. דור מיכה/לירון מולדובן

זו תהיה התחנה השלישית של דור מיכה בישראל. הקשר בן ה-31 גדל במכבי תל אביב ובשורותיה שיחק לכל אורך הקריירה, עד שבקיץ 2020 נאלץ לעזוב בעקבות פרשת "הכדורגלים והקטינות". הוא עבר לאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ושב ארצה בקיץ 2021 כאשר חתם בהפועל באר שבע לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully