וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לאספרייה: אם לא נקבל פיצוי, תישאר במועדון

6.7.2023 / 6:40

הירושלמים מקשיחים עמדות מול הקולומביאני אחרי שחזר בו מההסכמה לפיצוי גבוה בתמורה לשחרורו לצסק"א סופיה. שיחה קשה בין תומא לכפיר אדרי

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

בבית"ר ירושלים כבר מתקשים להכיל את סאגת דנילו אספרייה. ב-24 שעות האחרונות השחקן שוב "התהפך", ואחרי שכבר הבהיר לברק אברמוב שיסכים לפצות את המועדון תמורת שחרורו, המצב השתנה. אספרייה פברק מעבר חזרה לקולומביה אבל נחוש לעבור לצסק"א סופיה הבולגרית. יחד עם זאת, בשלב זה גם הבולגרים חזרו בהם ולא מוכנים לשלם יותר מכמה עשרות אלפי יורו (שיקוזזו משכרו של השחקן) עבור הקולומביאני.

אספרייה הגיע לישראל בחוסר רצון, ולא חושש להפגין זאת במחנה האימונים. היום מתחילה הקבוצה משחקי אימון ובמועדון מרגישים שהגיע הזמן לעשות סדר בעניינים. אם אספרייה לא ידאג לפיצוי או יחזור להתאמן ברצינות, הוא ייענש ועשוי להתחיל להתאמן בנפרד.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ההתנהלות הבעייתית מדביקה שחקנים אחרים. אספרייה/מאור אלקסלסי

אותם הדברים נכונים גם לגבי טרזייה תומא, שכפיר אדרי הבהיר לו היטב מה יקרה אם לא יגיע לארץ על מנת להסדיר את ויזת השהייה לאירופה. השחקן אוים בתביעה והובהר לו שלא ישוחרר לאף קבוצה, ובעקבות זאת התחייב להגיע בשישי. בבית"ר מבינים כי עוד ועוד שחקנים מנצלים את הסיטואציה במועדון ובוחנים את הסבלנות שלו. לכן בקבוצה החליטו להקשיח עמדות.

מי שמצבם שונה הם יון ניקולאסקו וירדן שועה, שמתנהלים כשורה, אך גם במקרה שלהם השניים לא מוכנים לחתום על חוזה חדש מעבר לעונה הנוכחית בתנאים שהוצעו להם, וגם לשניים הללו יובהר כי אם לא יימכרו ולא יחדשו חוזה, הם יפתחו את העוננה ביציע.

מי שאין לו יותר מדי פתרונות כרגע הוא יוסי אבוקסיס, אך במועדון מרגיעים ואומרים: "נקלענו לסיטואציה בעייתית, גם לצוות המקצועי זה לא פשוט. גם אם זה יעלה לנו באירופה, שחקנים לא יעשו מה שהם רוצים ואנחנו לא ניכנע לכל אחד שחושב שאם יעשה קצת בעיות, אז נשחרר אותו. אי אפשר להתנהל ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים טרזייה תומא. מאור אלקסלסי
"לא ניכנע לכל שחקן שעושה בעיות". תומא/מאור אלקסלסי

בנוגע לדור מיכה. עדיין נותרו פערים של 30 אלף דולר בין השחקן לבין הפועל באר שבע, כאשר לא ברור עדיין מי מהצדדים ימצמץ ראשון. עומר קורסיה, שמתפקד כבלם ומגן ימני, נראה טוב באימונים ועשוי להצטרף, מיכאל מולדר ואנסאנה סימון שהחלו להיבחן אתמול, ייבחנו עד לתום המחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully