וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של קין: סייד אבו פרחי ייצא עם מכבי תל אביב למחנה אימון

7.7.2023 / 17:54

חלוץ קבוצת הנערים הותיר רושם טוב במשחק האימון והמאמן החליט לקחת אותו לספרד. חוזז ורויזמן לא בתוכניות, כוכבי הנבחרת הצעירה יקבלו מנוחה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.7/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב רובי קין החליט להוציא למחנה האימונים בספרד את חלוץ קבוצת נערים א', סייד אבו פרחי. החלוץ הצעיר בן ה-17 בלבד הרשים עד כה באימונים ואתמול הוא נכנס כמחליף במקום ערן זהבי במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד והותיר רושם חיובי. בשל כך החליט המאמן האירי שהוא ייצא עם הקבוצה למחנה, אפילו שעדיין לא שיחק בקבוצת הנוער.

מי שלא ייצאו למחנה הם מתן חוזז ואור רויזמן. שני שחקני הכנף לא נמצאים בתוכניות של רובי קין, ויידרשו לחפש קבוצות חדשות. חוזז חתום בשורות הצהובים עד קיץ 2025 ורויזמן עד קיץ 2026, אבל השניים לא אמורים להיות חלק מהקבוצה בעונה הקרובה. שני שחקנים נוספים שלא ימריאו ביום ראשון, הם נדב נידם ובר לין.

מתן חוזז, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא בתוכניות של רובין קין. מתן חוזז/דני מרון

חוזז חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב בקיץ שעבר לבקשת ולאדן איביץ', אך כעת התבשר על ידי רובי קין שיצטרך למצוא קבוצה חדשה. אגב, חוזז ורויזמן פתחו אתמול במשחק האימון נגד מ.ס. אשדוד, כאשר רויזמן, שחקן התקפה שבעונה שעברה הושאל לסקציה נס ציונה, תופקד כמגן שמאלי. רויזמן, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, מתוכנן לעבור בהשאלה להפועל ירושלים.

מכבי תל אביב נוטה לשחרר גם את דניאל פרץ, דור תורג'מן ורוי רביבו ממחנה האימונים. השלושה סיימו את הפעילות בנבחרת הצעירה של גיא לוזון והקיץ שלהם היה עמוס במיוחד כשפרץ משתייך גם לנבחרת הבוגרת, תורג'מן שיחק הרבה גם במונדיאליטו ורביבו היה חלק משלוש הנבחרות הישראליות והוא עמוס לגמרי. קרוב לוודאי שכל השלושה יקבלו חופש ומנוחה בשבוע הבא ויתכן כי בהמשך כשהקבוצה תשהה עדיין בספרד, הם יחזרו להתאמן באופן אישי בקרית שלום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זקוק למנוחה. דניאל פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בניגוד להשאלות של מכבי תל אביב בעבר בהן התעקשה הקבוצה על דקות משחק לשחקניה, הפעם מכבי תל אביב לא הכניסה לחוזי ההשאלה של רוי נאווי להפועל פתח תקוה ושל אוראל באייה להפועל חדרה סעיפי דקות משחק. יחד עם זה מצפים ומאמינים במכבי תל אביב כי השניים ישחקו ויתפתחו בקבוצות אליהן הם מושאלים.

היום הוא היום האחרון בו ניתן למנויי הקבוצה הזכות לחדש את המנויים לעונה הבאה. לאחר מכן תיפתח המכירה לחברי כרטיס המועדון "Forever". ביומיים האחרונים נרשמה תנועה מאוד מוגברת של מנויים המחדשים את כרטיס המנוי שלהם ויש למכבי תל אביב כבר קרוב ל-20 אלף מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully