וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "קיבלתי עוד הצעות, אבל אשתי מאוד רצתה לחזור לתל אביב"

קשר הרכש של הפועל תל אביב בריאיון לאתר הרשמי: "הבעלים החדשים יצרו איתי קשר ומיד החלטתי שאני מגיע. בטוח שנהנה מהעונה הזו"

תקציר: הפועל באר שבע - ויסלה קרקוב 3:1/ספורט1

אחד משחקני הרכש הבולטים שהפועל תל אביב צירפה הקיץ הוא ללא ספק הקשר הספרדי חוסה רודריגס, שחקן עתיר ניסיון בליגה הישראלית. חוסה שיחק בארץ במשך שלוש שנים, במדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. היום (שישי) הוא התראיין לאתר הרשמי של האדומים וסיפר קצת על ההחלטה שלו לחזור לישראל והציפיות שלו מהעונה הזו.

"אני אוהב את המדינה", סיפר בפתיחת הריאיון, "למשפחה שלי היה מאוד חשוב לבוא לפה, אשתי מאוד רצתה לחזור לתל אביב. הייתי שחקן חופשי וקיבלתי עוד הצעות, אבל הבעלים החדשים יצרו איתי קשר ומיד החלטתי שאני מגיע".

כשנשאל מה הוא יודע על הפועל, אמר הקשר: "דיברתי עם פבלו (גונסלס), כולם מכבדים מאוד את הפועל תל אביב, אני יודע שבשנים האחרונות המועדון לא זכה בתארים, אבל עדיין מדובר באחד המועדונים הגדולים בישראל".

חוסה רודריגס, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר לישראל, הפעם לאדום. חוסה רודריגס במפגש שלו מול הפועל תל אביב במדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

באימון הפתיחה וגם ברשתות החברתיות, חוסה מקבל את אהבת הקהל האדום. "זה מאוד חשוב לי שהאוהדים יאהבו אותי, זה גורם לי להרגיש יותר בנוח בישראל, זו אחת הסיבות העיקריות שהגעתי למועדון", הוסיף רודריגס.

בעוד פחות מחודש הקבוצה תפתח את משחקי גביע הטוטו - ובסוף אוגוסט תתחיל את משחקי הליגה. כשנשאל על המטרות לעונה הקרובה, ענה הקשר: "זה מאוד ברור עבורי. אני לא רוצה להפסיד, אני רוצה לנצח בכל המשחקים. המטרה שלי היא לא לחשוב עכשיו על מקום מסוים, מקום רביעי או אליפות, אלא לחשוב ממשחק למשחק ולנסות לנצח את כולם".

רודריגס סיפר על ההתרשמות שלו מהמאמן החדש מייקל ולקאניס לאחר שבוע ראשון של אימונים: "המאמן יודע מה הוא רוצה, המנטליות שלו, מהאימון הראשון, אני חושב שהוא מאמן מאוד קשוח".

הקשר סיכם את הראיון עם מסר לאוהדים: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות ביחד, במיוחד בזמנים קשים - ואני בטוח שכולם ייהנו בעונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully