וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דניאל פרץ? "אנדריי לוניוב הוצע למכבי תל אביב"

הרוסי בן ה-31 סיים חוזה בלברקוזן ומחפש יעד חדש. פרץ סחט מחמאות ביורו 2023 והצהובים מבינים שייתכן שייאלצו למכור אותו

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

ברוסיה מספרים שהשוער אנדריי לוניוב, שסיים חוזה בבאייר לברקוזן, הוצע למכבי תל אביב. לצהובים יש כמובן שוער בכיר, דניאל פרץ, אבל הוא מעורר עניין רב באירופה ואם הוא יימכר, בקרית שלום יצטרכו למצוא לו מחליף באופן מהיר.

לוניוב בן ה-31 שימש כשוער השני של לברקוזן בשנתיים האחרונות, אבל רשם 3 הופעות בלבד וחוזהו הסתיים לאחרונה. בעבר הוא שיחק בזניט סנט פטרסבורג וכמה קבוצות נוספות וצבר 7 הופעות בנבחרת רוסיה. עורך דינו אמר אתמול לתקשורת הרוסית: "יש ארבע קבוצות מטורקיה שמעוניינות באנדריי ודיברו איתנו גם על איראן, אבל זו לא אופציה. יש גם מישהו שהציע אותו במכבי תל אביב בלי רשותנו".

שוער באייר לברקוזן אנדריי לוניוב. Christof Koepsel/, GettyImages
מיעט לשחק בשנתיים האחרונות לוניוב/GettyImages, Christof Koepsel/

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פרץ סחט מחמאות בשבועיים האחרונים בהם עמד בין הקורות של הנבחרת הצעירה של ישראל ביורו 2023 - בעיקר בשל עצירת שני פנדלים נגד גרמניה בשלב הבתים ואחד נוסף בדו קרב מהנקודה הלבנה נגד גאורגיה ברבע הגמר.

בכלי תקשורת בחו"ל דיווחו לאחרונה על התעניינות של ניס, מארסיי, וולפסבורג ואייאקס. במכבי תל אביב מבינים שהם לא יוכלו לעמוד בדרכו של השוער בן ה-23 אם תגיע הצעה מליגה גדולה באירופה. השאיפה של הצהובים היא למכור אותו בסכום דומה לזה בו נמכר אוסקר גלוך, כ-7 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully