וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תקדם את עסקת דדיה. דיווח: חלוץ אנורתוזיס מועמד

6.7.2023 / 7:00

האדומים שואפים לקבל את מגן באר שבע בהשאלה עם אופציית רכישה. בצרפת טוענים: קסימיר נינגה סומן. ההערכה: למקין יימכר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

הפועל תל אביב רוצה לקדם את עסקת צירופו של מגן הפועל באר שבע אור דדיה. המגן חתם על חוזה חדש בבאר שבע ויצא איתה למחנה האימונים, אך המסרים שמקבלים בהפועל תל אביב הם כי אם ימתינו בסבלנות, הם יוכלו לקבל את המגן בהשאלה. עדיין לא בטוח שבאר שבע תסכים שהעסקה תכלול אופציית רכישה בסיום העונה, בהתאם למתווה שאליו התל אביבים מוכנים ושואפים. במקביל, במועדון בודקים גם אופציה של מגן זר.

לאחר צירופו של אור בלוריאן, במועדון מקווים לאתר בלם זר איכותי שיחד עם בלוריאן, ישראלוב וקלטינס ישלים את מצבת הבלמים. הנחת העבודה היא שסתיו למקין יימכר, והכסף ממכירתו שיעזור למועדון לצרף שחקן רכש נוסף בהמשך. במועדון מקבלים הצעות על הישאם לאיוס אך מבהירים כי רק הצעה שאי אפשר לסרב לה תביא למכירתו, ומדברים על סכום של לפחות 1.5 מיליון יורו. האדומים מבינים כי לא יוכלו להשאיר את לאיוס בחוזה הקיים ועם חזרתו מגאורגיה ייפגשו איתו כדי לדון בחוזה חדש.

סתיו למקין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
המטרה: למכור בסכום גבוה, שיממן עמדות אחרות. למקין/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

במועדון מדברים עם סוכני שחקנים על שחקני כנף בשכר של כ-250 אלף יורו, מה שנותן סיכוי לצרף שחקן איכותי בעמדה זאת. עומרי אלטמן וחוסה רודריגס כבר צורפו לקבוצה בסכומים גבוהים, וגם אלן אוז'בולט נהנה משכר של כ-250 אלף יורו לעונה. במקביל, למועדון יש המון צעירים בשכר חייל ולכן שכר השחקנים מתאזן. בשלב זה, בשל מגבלות הבקרה והקושי מול הבעלים היוצאים, התקציב לא צפוי להיות גבוה מ-13 מיליון שקלים.

שחקן נוסף שמועמד להצטרף על פי התקשורת הצרפתית, הוא קסימיר נינגה, חלוץ בן 30 מצ'אד. לנינגה גבה הקומה יש רזומב מרשים בליגה הצרפתית, בה כבש 22 שערים ב-130 הופעות, רובן במדי מונפלייה. נינגה שיחק בין היתר גם בקון ואנז'ה בליג1, ובעונה שעברה שיחק באנורתוזיס פמגוסטה, במדיה כבש 5 שערים ב-27 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully