וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי כלים ראשון לרובי קין. קרוב ל-17 אלף מנויים נמכרו

מכבי תל אביב תארח את אשדוד למשחק אימון סגור לתקשורת. שביעות רצון מקצב מכירת המנויים. המטרה: להנחית לפחות זר אחד במחנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי) את ניסוי הכלים הראשון של רובי קין כשתארח את מ.ס. אשדוד למשחק אימון בקרית שלום. כרגיל אצלה, החליטה מכבי תל אביב שהמשחק יהיה סגור לקהל ולתקשורת. קין ירצה לראות בפעם הראשונה את השחקנים מול יריבה אחרי התקופה הקצרה שלו במועדון.

מי שעדיין יחסרו הם שחקני הנבחרת הצעירה דניאל פרץ, דור תורג'מן ורוי רביבו שסיימו אתמול את חלקם באליפות אירופה בגאורגיה ויצטרפו אל הקבוצה בשבוע הבא במחנה האימונים בספרד. קרוב לוודאי שמכבי תל אביב תודיע להם להגיע למחנה במרבייה באיחור ולא לצאת עם הקבוצה ביום ראשון כדי שיוכלו לנוח ולהתאושש מהתקופה הממושכת שעברו בנבחרות ישראל השונות.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עידן חדש יוצא לדרך. רובי קין/ברני ארדוב

בקבוצה ממשיכים לעבוד בגזרת הרכש ורוצים להנחית במחנה שחקן זר אחד לפחות. אף שיש שיחות ומגעים למכירת דניאל פרץ וג'ורג'ה יובאנוביץ' עדיין אין עסקאות, אבל כל מהלך שקשור לאחד מהם יגרור שינויים שמכבי תל אביב תצטרך לעשות כדי להתאים את עצמה לפרידה משני שחקני הרכב דומיננטיים כמו השוער והחלוץ הסרבי.

בכל הקשור למכירת המנויים לעונה הבאה, הקבוצה כבר קרובה למכירת 17 אלף מנויים ונראה שהיעד שלה - להשתוות למה שמכרה בעונה שעברה (למעלה מ-22 אלף מנויים) - יושג בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully