וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק גנדלמן: "התוכנית זה להתקדם הלאה, להסתכל מעבר לים"

אביו של עומרי, קשר נבחרת ישראל הצעירה ומכבי נתניה, התראיין בתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על האפשרות של בנו לעבור לאירופה: "יש גישושים ועובדים על זה, עושים הרבה מאמצים כדי שהחלום יתגשם", והוסיף: "הוא מאוד רוצה להגיע בחזרה לשם"

צפו באביו הנרגש של עומרי גנדלמן חוגג את שער הניצחון של בנו ביורו הצעירות/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה עשתה היסטוריה כפולה עם העפלתה לחצי גמר היורו עד גיל 21 ועם הבטחה שהיא תיקח חלק במשחקים האולימפיים 2024 שיערכו בצרפת בקיץ הבא. אחד מכוכבי הנבחרת של גיא לוזון הוא עומרי גנדלמן, קשרה של מכבי נתניה, שאחראי על שער הניצחון שהעלה את הנבחרת הישראלית לרבע הגמר עם 0:1 על צ'כיה.

בראיון שנערך עם אביו, שמוליק גנדלמן, בתוכנית הספורט ב-103fm, סיפר האב על ההישגים של בנו ועל המשך הקריירה של הקשר המוכשר: "זה דבר שהוא ישחזר אותו עוד כמה וכמה פעמים. השיאים נכבשים מחדש, אני זוכר את השיחות, את ההרגשה אחרי ששיחקו נגד בלגיה במשחק האימון פה, ומה צפוי להם בבית כשאתה רואה שגם גרמניה, גם אנגליה וגם צ'כיה, שהם לא פרייארים, נמצאים איתם באותו בית. ושלב אחרי שלב החבר'ה האלה שברו שיא ועוד שיא, תקרת זכוכית אצלם זאת לא בעיה, הם לא חוששים, הם מאוד מאוחדים ומאמינים, שזה משהו שמאוד יפה לראות".

על האופציה לעבור לאירופה בהמשך הקריירה: "התוכנית בגדול זה להתקדם הלאה, זה להסתכל מעבר לים. יש גישושים ועובדים על זה, הסתכלנו על הטורניר הזה כמשהו שעשוי להוסיף, אבל באותה מידי זה יכול להיות צלש ופרש, לשמחתי זה צלש, צריך לנצל את זה. יש לו דרכון פורטוגלי שזה יתרון עצום, עושים הרבה מאמצים כדי שהחלום יתגשם. אבי נמני הוא הסוכן שלו".

האזינו לשמוליק גנדלמן מדבר על בנו, עומרי גנדלמן

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
חושבים על מעבר לאירופה. גנדלמן/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

על ההתאקלמות הראשונית בקבוצות מעבר לים, הבהיר: "בנימה האישית שלי, כהורה שמלווה אותו מגיל צעיר ורואה סביב הרבה מאוד הורים שליוו את הילדים האלה, ההסתכלות על דקות משחק הוא סוג של בעיה שכל הזמן באוויר. השיחות שלי עם עומרי, עוד כשהיה בגיל 17, הן שהמעבר שלו לשם הוא קודם כל לשימור עצמי, להיכנס למתחם של המועדון, להסתכל מסביב ולראות כל משאב שיכול לשפר אותו, ובזה להתרכז. כי בסופו של דבר אם אתה משתפר ומתמיד - הדקות יבואו".

עוד הוסיף שמוליק: "אני חושב שזה שילוב, קבוצה שיודעת לבוא לקדם ולפתח, ומצד שני, זה גם הרבה השחקן כי הוא צריך להתמיד, להשקיע לאורך זמן, לא לקחת את הדברים כמובן מאליו. היכולת שתוציא אותך מהארץ היא לא היכולת שתשאיר אותך שם, חד וחלק. זו עבודה ולשמחתי הוא שם, הוא מבין את זה, הוא היה שם. הוא מאוד רוצה להגיע בחזרה".

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
רגע היסטורי. גנדלמן לאחר שער הניצחון מול צ'כיה/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אביו של הקשר סיכם: "שנה ראשונה זו שנת התאקלמות, להבין את המנטליות, את העצימות, להבין את הסביבה שלך, מה טוב לך, מה פחות טוב לך, מה עוזר לך, מה לא עוזר לך, מה מצפים ממך. שנה ראשונה זו תמיד שנה סיזיפית של התאקלמות, אף אחד לא יוצא מפה כוכב על. זה גם חברתי, זה הכל ביחד. אז מי שבנוי לזה ומוכן לזה, הסיכוי שלו להצליח הוא יותר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully