וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוסה": מירי רגב "נדחפה" לחגיגות, גם בעולם הכדורגל הגיבו בזעם

שרת התחבורה התחבקה ושרה עם השחקנים אחרי ההעפלה לחצי גמר היורו, והתגובות ברשתות לא איחרו לבוא. ליאור ברקוביץ': "מה את עושה שם?". אבי זהבי: "באה לעשות סטורי"

שרת התחבורה מירי רגב מצטרפת לחגיגות של הנבחרת הצעירה/מתוך האינסטגרם של מירי רגב

בשולי החגיגות המרגשות של שחקני הנבחרת הצעירה אחרי ההעפלה ההיסטורית לחצי גמר היורו, בלטה גם הנוכחות המשונה של דמות פוליטית על כר הדשא.

שרת התחבורה מירי רגב, שמבקרת בגאורגיה בימים אלה, ניצלה את ההזדמנות כדי להגיע לאצטדיון בוריס פיצ'אדזה בטביליסי, לצפות במשחק רבע הגמר מהיציע, לחגוג עם השחקנים בסיום ולעורר מיני-סערה ברשתות החברתיות, אחרי שמשתמשים רבים זיהו את ניסיונותיה לצבור הון פוליטי על חשבון רגע ספורטיבי מרגש וטהור.

מירי רגב מצטרפת לחגיגות של הנבחרת הצעירה. מתוך טוויטר, צילום מסך
המנהג המגונה מימיה כשרת הספורט חזר. מירי רגב עם שחקני הנבחרת הצעירה/צילום מסך, מתוך טוויטר

ההישג של הנבחרת הצעירה - עוד כתבות בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רגב תועדה יורדת לכר הדשא בתום המשחק ומתחבקת עם השחקנים, שאף שרו לה שירי הלל ואחד מהם, בלם הפועל באר שבע אור בלוריאן, פנה אליה ואמר לה: "אין, את אלופה".

"איזה מתח, איזה כיף, איזו שמחה לראות את הנבחרת הצעירה. אצטדיון מלא גאורגים, שורקים להם בוז, וכל הישראלים הגיעו לכאן עם אמונה. ניצחון גדול, ובעזרת השם נעשה ונצליח גם בחצי הגמר", אמרה רגב בסטורי שהעלתה מהאצטדיון במהלך החגיגות.

התגובות של ליאור ברקוביץ', אבי זהבי להתפרצות של מירי רגב לחגיגות הנבחרת הצעירה. מתוך טוויטר, צילום מסך
התגובות של ליאור ברקוביץ', אבי זהבי להתפרצות של מירי רגב לחגיגות הנבחרת הצעירה/צילום מסך, מתוך טוויטר

אבל למרות ששחקני הנבחרת קיבלו את רגב בחום, ברשתות החברתיות לא אהבו את ה"הידחפות" שלה לתמונות הניצחון. בתקופתה כשרת הספורט הרבתה רגב להגיע לאירועי ספורט מרכזיים ולהגיח במהלך החגיגות, אבל הפעם כשרת התחבורה, ההתנהלות שלה צרמה עוד יותר.

"למה את כזאת מאוסה, מירי אגב. מה לעזאזל את עושה שם?", צייץ הכדורגלן ליאור ברקוביץ', בנו של איל ברקוביץ'. אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי, השיב לו: "היא באה לעשות סטורי".

משתמשים נוספים ביקרו את רגב ואת התפרצותה לחגיגות. "על תקן מה העציץ מירי רגב שם? היא כבר מצלמת סרטון לסושיאל שלה, אבל מי היא עושה עם השחקנים? מי את?", כתב אחד המשתמשים בטוויטר. "שמישהו יעדכן את מירי רגב שהיא לא שרת הספורט יותר", כתבה משתמשת נוספת.

"מדהים כמה מהר הצליחה שרת התחבורה מירי רגב לרוץ כדי להצטלם על הדשא", כתב אחר. "למה צריך אותה בתוך כל הכיף הזה? אי אפשר למחוא כפיים מהיציע?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully