וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקים אצבעות לאנגליה וצרפת: הדרך של ישראל לאולימפיאדה

הנבחרת הצעירה המשיכה את מסע הקסם ביורו עם הניצחון על המארחת גאורגיה ברבע הגמר, וכעת מקווה שלפחות אחת הנבחרות החזקות תעלה גם היא לחצי הגמר כדי לאפשר חזרה ישראלית לטורניר האולימפי לראשונה מאז 1976

דיווח של שרון דוידוביץ' על נבחרת ישראל הצעירה לקראת חצי גמר יורו עד 21/ספורט1

הניצחון הדרמטי אמש (שבת) בפנדלים על גאורגיה המארחת העלה את הנבחרת הצעירה של ישראל לחצי גמר היורו, אבל עדיין לא הבטיח את הכרטיס לטורניר האולימפי, בו נבחרת כדורגל ישראלית לא השתתפה מאז 1976. בהמשך הערב נדע האם אפשר כבר להתכונן לפריז 2024 או שמא גיא לוזון ושחקניו זקוקים לעוד ניצחון נוסף - בהתאם לזהות שתי העולות הנוספות לשלב ארבע האחרונות.

כידוע, אירופה מקבלת ארבעה כרטיסים לטורניר האולימפי ובמצב כזה עלייה לחצי הגמר אמורה להספיק, אבל את האולימפיאדה הקרובה תארח צרפת שתפסה כרטיס כרטיס במשחקים האולימפיים בתור המארחת ולכן נותרו עוד שלושה מקומות. סיטואציה סבוכה נוספת קשורה לאנגליה, היריבה האפשרית בחצי הגמר שבמשחקים האולימפים לא משתתפת כמדינה נפרדת אלא כחלק מבריטניה, ועל כן היא בכל מקרה לא יכולה להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים.

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
זה קרוב מתמיד/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

לפיכך, אלה התסריטים

- ניצחון של אנגליה על פורטוגל בהמשך הערב (19:00, ספורט2) או של צרפת על אוקראינה (22:00, ספורט2), מבטיח לישראל את הכרטיס לטורניר האולימפי.

- גם עלייה של שתיהן לחצי הגמר לא מפריעה לישראל, אבל קובעת כי הכרטיס השלישי לאולימפיאדה יוכרע במשחק בין שתי "המפסידות הבכירות" של רבע הגמר.

- הדחה של שתיהן ברבע הגמר משאירה את שאלת האולימפיאדה פתוחה ומשמעותה שהנבחרת הצעירה זקוקה לניצחון אחד נוסף - בחצי הגמר או במשחק על המקום השלישי שייערך במקרה שאנגליה וצרפת מסיימות את דרכן עוד היום. עלייה לגמר מבטיחה השתתפות בטורניר האולימפי, ובמקרה של הפסד בחצי הגמר תינתן הזדמנות נוספת במשחק על הארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אמיל סמית' רואו שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. התאחדות הכדורגל האנגלית, אתר רשמי
עוד מפגש בחצי הגמר? אמיל סמית' רואו/אתר רשמי, התאחדות הכדורגל האנגלית

בטורניר הכדורגל לגברים באולימפיאדה משתתפות 16 נבחרות, כשעד כה הבטיחו את מקומן (פרט לצרפת המארחת) רק ארה"ב והרפובליקה הדומיניקנית. הנבחרות מורכבות גם שם משחקנים מתחת לגיל 23 (ילידי 1 בינואר 2001 ואילך), אבל אליהם מותר לצרף שלושה חריגי גיל.

פרט לעיר המארחת פריז, המשחקים יתקיימו גם במארסיי, ליון, בורדו, נאנט, ניס וסנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully