וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הכי מאיימת, ואחת שרק קצת פחות: היריבה הבאה של ישראל

לאנגליה האימתנית הפסדנו בשלב הבתים, פורטוגל מלאה באיכות. ישראל הצעירה תפגוש את המנצחת ביניהן בחצי גמר היורו ושוב תהיה האנדרדוג. המשחק בראשון ב-19:00 (ספורט2)

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה/ספורט1

ההעפלה המרשימה של הנבחרת הצעירה של ישראל לחצי גמר אליפות אירופה קירבה אותה לכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז 2024, אבל המשימה עדיין לא הושלמה. ביום רביעי בשעה 19:00 גיא לוזון ושחקניו יעלו לכר הדשא באג'ראבט ארנה בבאטומי, למשחק שממנו יוכלו להפעיל לגמר היורו. היריבה תהיה המנצחת במשחק בין אנגליה לפורטוגל שיתקיים מחר (19:00, ספורט2) וזו הזדמנות לערוך היכרות קצרה עם שתיהן.

שחקני נבחרת אנגליה הצעירה ביורו. MB Media, GettyImages
נבחרת של כוכבי פרמיירליג. אנגליה/GettyImages, MB Media

אנגליה

אנגליה היא כמובן יריבה מוכרת והיא ניצחה את ישראל 0:2 בשלב הבתים בקלות יחסית. ביחד עם צרפת, מדובר בנבחרת הכי מרשימה עד כה בטורניר ואת שלב הבתים היא צלחה ללא הפרעות, עם שלושה ניצחונות 0:2 זהים, על צ'כיה, ישראל וגרמניה.

הסגל של לי קארסלי משופע בכוכבים עם קילומטרז' ארוך בפרמיירליג. ליוואי קולוויל טיוטיילור הארווד-בליס מובילים את החלק האחורי בבטחה ובקישור ההיצע של המאמן בלתי רגיל: אוליבר סקיפ (טוטנהאם), קרטיס ג'ונס (ליברפול), הארווי אליוט (ליברפול), ג'ייקוב ראמזי (אסטון וילה), מורגן גיבס-וייט (נוטינגהאם פורסט), אנג'ל גומס (ליל), אמיל סמית'-רואו (ארסנל) וג'יימס גארנר מאברטון, שנגד ישראל בשלב הבתים שיחק כמגן ימני.

בחלק הקדמי השמות הבולטים הם נוני מדואקה מצ'לסי ואנתוני גורדון מניוקאסל. שניהם התחילו את העונה בקבוצות אחרות ועברו בינואר, מדואקה מפ.ס.וו איינדהובן תמורת 35 מיליון יורו וגורדון מאברטון תמורת 45 מיליון. הסכומים הללו מסכמים היטב כמה אנגליה טובה.

אם תעלה, אנגליה גם תגיע רעננה למשחק נגד ישראל אחרי שהמאמן קארסלי חילק את הדקות לאורך שלב הבתים והחליף הרכב בכל משחק. לאריות הצעירים יש מחליף לא פחות טוב בכל עמדה - וזו לא קלישאה - וקשה מאוד לדעת מי הם ה-11 שיפתחו. כמובן שגם פורטוגל חזקה מאוד על הנייר, אבל אם גיא לוזון היה יכול לבחור, הוא היה קודם כל מעדיף להימנע מעוד מפגש עם אנגליה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הנבחרת הצעירה של פורטוגל, טיאגו דנטאס. Soccrates Images, GettyImages
הקפטן שגם כבש בפנדל את השער שהעלה את פורטוגל לרבע הגמר. טיאגו דנטאס/GettyImages, Soccrates Images

פורטוגל

הדרך של פורטוגל לרבע הגמר הייתה הרבה יותר קשה מזו של אנגליה. היא הפסידה לגאורגיה 2:0 במשחק הראשון, נפרדה מהולנד ב-1:1 אחרי שספגה שוויון מאוחר ועלתה שלב רק בזכות 1:2 דרמטי על בלגיה, עם פנדל מוצלח של טיאגו דנטאס בדקה ה-89.

כמו בלא מעט נבחרות גדולות אחרות, גם פורטוגל לא הגיעה עם הכוכבים הכי גדולים שהיו יכולים לשחק בשורותיה. ויטיניה (פ.ס.ז'), אנטוניו סילבה (בנפיקה), גונסאלו ראמוס (בנפיקה) ופאביו ויירה (ארסנל) בגיל המתאים, אבל הם כבר חלק מהנבחרת הבוגרת ולא עשו את הצעד אחורה בקיץ הנוכחי.

אלא שהסגל של המאמן רוי ז'ורז'ה - מגן נבחרת פורטוגל לשעבר - עדיין עמוס בכל טוב. המגן השמאלי נונו טבארס (ארסנל, שיחק העונה כמושאל במארסיי), שחקן הכנף פדרו נטו (וולבס) והקשר אנדרה אלמיידה (ולנסיה) הם השמות המוכרים, אבל זה לא נגמר שם.

המנהיג והקפטן הוא טיאגו דנטאס שהצטיין בפאוק סלוניקי אליה הושאל מבנפיקה, וגם שיחק בבאיירן מינכן בגיל 19. פרנסיסקו קונססאו מאייאקס - בנו של מאמן פורטו סרג'יו קונססאו - מאיים באופן קבוע מהכנף וחובה להזכיר את דייגו מוריירה בן ה-18. מוריירה הצטרף היום רשמית לצ'לסי ומושווה לנאני, ולמרות שהוא צעיר ממרבית חבריו לנבחרת, הוא קיבל דקות כמחליף בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully