וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה 2:0 לאנגליה

שחקניו של לוזון לא הצליחו להתמודד מול נבחרת שלושת האריות החזקה שהבטיחה את המקום בשלב הבא. גורדון (15) וסמית' רואו (68) הכניעו את פרץ. צ'כיה גברה 1:2 על גרמניה והבטיחה מצב בו השחקנים בכחול-לבן חייבים ניצחון במחזור הסיום על מנת להשאיר סיכוי להעפלה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

לפני עשור, הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה את היורו עד גיל 21 שנערך בארץ עם ניצחון 0:1 יוקרתי על נבחרת אנגליה, כשגם אז גיא לוזון היה על הקווים וחגג את הניצחון היוקרתי. הערב (ראשון) הנבחרת אנגלית הוכיחה שהיא אחת הפייבוריטיות לזכייה בטורניר עם משחק דומיננטי מול שחקניו של לוזון ב-0:2 שהוריד את ישראל למקום האחרון בבית ג', זאת אחרי ה-1:2 של צ'כיה על גרמניה.

גיא לוזון פתח במערך של רביעייה בהגנה כשעומרי גנדלמן עבר לעמדת הקשר לצדו של איתן אזולאי. הישאם לאיוס וענאן חלאילי החליפו בהרכב את עדן קארצב המורחק ועוז בילו, כשאוסקר גלוך הוצב מאחורי דור תורג'מן. הנבחרת האנגלית שלטה מהרגע הראשון ובדקה הרביעית אמיל סמית' רואו כבש שער נפלא בסיומה של התקפה קבוצתית, אבל הקוון הרים את הדגל והיתרון האנגלי נפסל. השליטה האנגלית תורגמה בסופו של דבר לשער כשמורגן גיבס-ווייט מצא את אנתוני גורדון (15) שנגח לרשת של דניאל פרץ את ה-0:1. לקראת הירידה למחצית, תורג'מן הגיע למצב הראשון של הנבחרת הצעירה בתכלת, ובתוספת הזמן איתן אזולאי סובב כדור חופשי שנהדף היטב על ידי ג'יימס טראפורד.

השליטה האנגלית המשיכה גם במחצית השנייה, עד שסמית' רואו (68) עם בעיטה חדה מחוץ לרחבה הישראלית הכניע את פרץ והכפיל את היתרון של נבחרת שלושת האריות. שחקניו של לוזון התקשו לעמוד בקצב של האנגלים שהחזיקו בכדור והניעו עד שריקת הסיום. נבחרת שלושת האריות בשלב הבא, ישראל חייבת ניצחון במחזור הסיום על הצ'כים.

המצב בבית ג' כרגע:

1. אנגליה 6 נקודות (0:4 הפרש שערים)
2. צ'כיה 3 (3:2)
3. גרמניה 1 (3:2)
4. ישראל 1 (3:1)

צפו בתקציר, באדיבות תאגיד השידור כאן 11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני נוני מדואקה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הפסידו לטובה ביותר. גלוך/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הרכבים

ישראל: דניאל פרץ, כרם ג'אבר, סתיו למקין, גיל כהן, רוי רביבו, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי (יואב הופמייסטר, 59), הישאם לאיוס (עידן טוקלומטי, 59), אוסקר גלוך, ענאן חלאילי (עילאי חג'ג', 46), דור תורג'מן (עוז בילו, 76).

אנגליה: ג'יימס טראפורד, ג'יימס גארנר, טיילור הרווד-בליס, לוי קולוויל, בן ג'ונסון, אנחל גומס (אוליבר סקיפ, 70), קרטיס ג'ונס, אמיל סמית' רואו (הארווי אליוט, 70), נוני מדואקה (קול פאלמר, 61), מורגן גיבס-ווייט (ג'ייקוב ראמזי, 79), אנתוני גורדון (קמרון ארצ'ר, 61).

מהלך המשחק

דקה 4: מהלך קבוצתי יוצא מן הכלל של הנבחרת האנגלית הסתיים בבעיטה של אמיל סמית' רואו לרשת של דניאל פרץ, אבל הקוון הרים את הדגל והשער של האנגלים נפסל.

דקה 15: גול! פריצה של מורגן גיבס-ווייט באגף שמאל הסתיימה בהרמה שלו לאנתוני גורדון ושחקן הכנף של ניוקאסל נגח את היתרון של האנגלים - 0:1 לאנגליה!

דקה 42: סוף סוף התקפה טובה של ישראל כשרוי רביבו מצא את דור תורג'מן ברחבה, אבל החלוץ נגח רחוק מהמסגרת האנגלית.

דקה 45+1: המצב הטוב ביותר של הנבחרת הישראלית במחצית הראשונה - איתן אזולאי סובב בכדור חופשי בעיטה לפינה הקרובה של ג'יימס טראפורד, השוער האנגלי ירד טוב והדף עם השריקה למחצית.

אמיל סמית' רואו שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. התאחדות הכדורגל האנגלית, אתר רשמי
ניצחון מוצדק לאנגלים. סמית' רואו/אתר רשמי, התאחדות הכדורגל האנגלית

דקה 49: מסירת עומק נהדרת של אנחל גומס לנוני מדואקה, החלוץ של צ'לסי פספס בענק ובעט מחוץ למסגרת של פרץ.

דקה 66: כדור עומק מסוכן של אוסקר גלוך הסתובב לרחבה האנגלית, אך לא הייתה אף רגל מסיימת לדחוק את המסירה של הקשר הישראלי.

דקה 68: גול! פריצה של סמית' רואו דרך מרכז המגרש הסתיימה בבעיטה של קשר ארסנל מחוץ לרחבה הישראלית ברשת של פרץ - 0:2 לאנגליה!

דקה 73: הארווי אליוט שעלה מהספסל מצא את קמרון ארצ'ר שעשה תנועה אל עבר הרחבה של פרץ שהצליח לעצור את החלוץ האנגלי בניסיון שלו להבקיע את השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully