וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלויה בעצמה: צ'כיה השיגה 1:2 דרמטי על גרמניה וקירבה אותה להדחה

ויטיק (87) העלה את נבחרתו למקום השני בבית לקראת מחזור הסיום מול ישראל הצעירה. איטליה גברה 2:3 על שוויץ, צרפת ברבע הגמר עם 0:1 על נורבגיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

משחקי המחזור השני ביורו הצעירות יסתיימו הערב (ראשון), כשבמוקד המפגש המקביל לזה של ישראל ב"בית הישראלי" - בין צ'כיה לגרמניה. היריבה הבאה של ישראל עלתה למקום השני בבית בזכות 1:2 דרמטי, וכעת היא תלויה בעצמה לקראת המפגש מול גיא לוזון במחזור הנעילה. מנגד, האלופה המכהנת התקרבה להדחה ותהיה חייבת ניצחון על אנגליה במחזור הסיום כדי לשמור על סיכוי לעלות. בבית המקביל איטליה גברה 2:3 על שוויץ וצרפת הבטיחה מקום ברבע הגמר עם 0:1 על נורבגיה.

בית ג'

צ'כיה - גרמניה 1:2

טוויסט מפתיע בבית הישראלי השאיר אותו פתוח לחלוטין לקראת מחזור הנעילה. צ'כיה עלתה למקום השני בזכות ניצחון ענק, ולקראת המפגש מול ישראל היא תלויה לחלוטין בעצמה. וצלאב סייק הקיע ראשון (33), אנגלו שטילר איזן עבור הגרמנים (70) אך וצלאב ויטיק הימם אותם עם שער ניצחון בדקה ה-87. מעל כולם בלט השוער הצ'כי, ויטסלאב יארוש ששייך לליברפול וסיפק מספר הצלות.

שחקני נבחרת צ'כיה הצעירה חוגגים. GettyImages
ניצחון ענק. שחקני צ'כיה חוגגים/GettyImages
מייקל אוליסה נבחרת צרפת הצעירה. GettyImages
כבש, העלה לרבע הגמר ונפצע. אוליסה/GettyImages

בית ד'

שוויץ - איטליה 3:2

אחרי הפסד לצרפת במחזור הפתיחה, האזוריני הוציאו עצבים על השכנה עם בליץ בפתיחה. לורנצו פירולה (6) ו-ווילפריד ניונטו (11) הבקיעו שערים מוקדמים, פביאנו פאריסי השלים מחצית חלומית עם השלישי ארבע דקות לתוך תוספת הזמן. שוויץ איימה לחזור עם שערים של קסטריוט אימרי (47) וזקי אמדוני (52) שלהט לאחרונה גם בנבחרת הבוגרת, אך את השער השלישי הם לא מצאו ובמקום זאת נותרו בידיים ריקות.

נורבגיה - צרפת 1:0

הטריקולור התקשו במחזור הפתיחה של שלב הבתים, הסקנדינבים איבדו יתרון בהפסד לשוויץ ובסיום המחזור השני, נבחרת צרפת ברבע גמר הטורניר, בעוד הנורבגים הודחו רשמית מהיורו עד גיל 21. מוליכת בית ד' עלתה בהרכב משני למדי, כשרוב כוכביה עטרו את הספסל, והדבר בא לידי ביטוי גם על כר הדשא עם קושי למצוא את השער הראשון, עד הדקה ה-57. מייקל אוליסה, שחקנה של קריסטל פאלאס, נהנה ממסירת רוחב של אמין אדלי, ובעט מקרוב את ה-0:1. שחקן הכנף נפצע בהמשך ונראה כי יהיה בספק להמשך הטורניר. הנורבגים לחצו על השער הצרפתי, כולל הזדמנויות נהדרות בשניות הסיום שהורחקו מקו השער, אבל היתרון נשמר עד הסיום והבטיח מקום לטירקולור בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully