וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ ועדן קארצב ייעדרו מחצי הגמר, שריף כיוף יצטרף לנבחרת

השוער והקשר ספגו נגד גאורגיה את הכרטיס הצהוב השני שלהם בתחרות וייעדרו ביום רביעי, שוער מכבי חיפה רשום לאליפות ויגיע מאוסטריה כדי להוות גיבוי לתומר צרפתי בין הקורות

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה/ספורט1

הכדורגל הישראלי ממשיך לנפץ שיאים בזה אחר זה. אחרי הנבחרת עד גיל 20 סיימה את אליפות העולם עם מדליית ארד, הנבחרת הצעירה ניצחה את גאורגיה, מארחת אליפות אירופה עד גיל 21, ועלתה הערב בתום דו קרב פנדלים לחצי הגמר לעיני כ-44 אלף צופים בטביליסי.

חצי הגמר ייערך ביום רביעי בשעה 19:00 בעיר באטומי מול המנצחת בין פורטוגל לאנגליה, שייפגשו מחר (ראשון, 19:00, ספורט2), אבל מי שלא יעמדו לרשותו של גיא לוזון בשלב ארבע האחרונות הם השוער דניאל פרץ והקשר עדן קארצב שספגו כרטיסים צהובים מול גאורגיה. בריאיון אחרי המשחק אמר פרץ שהשופט ביטל לו את הכרטיס הצהוב, אך בנבחרת טענו שאחרי בדיקה נוספת עם השופט, לא כך הדבר והצהוב נותר בעינו.

דניאל פרץ חוגג את ההעפלה של הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו. ספורט1, צילום מסך
גיבור רבע הגמר ייעדר מהחצי. דניאל פרץ/צילום מסך, ספורט1

נזכיר כי קארצב הורחק בכרטיס אדום במשחק הפתיחה בשלב הבתים נגד גרמניה, נעדר מול אנגליה בעקבות ההרחקה וקיבל כרטיס צהוב גם במשחק השלישי בשלב בתים מול צ'כיה. היום הוא ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו בטורניר בפתיחת המחצית השניה ומיד הוחלף, אבל ישוב רק לגמר או למשחק על המקום השלישי.

באשר לפרץ, הוא הוצהב במשחק הראשון נגד גרמניה בדקה ה-90+4 בגין בזבוז זמן וגם היום בטביליסי ספג כרטיס צהוב מאותה הסיבה בדקה ה-86. לכן, במשחק הבא צפוי לעמוד בין הקורות תומר צרפתי, שהיה מהמצטיינים בנבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו בארגנטינה.

בנוסף, שריף כיוף שנמצא עם מכבי חיפה במחנה האימונים באוסטריה, ימריא מחר בבוקר לגאורגיה כדי להוות גיבוי - ישראל יצאה לאליפות אירופה עם שני שוערים בלבד, אך כיוף נרשם גם כן בסגל ועל כן יוכל להצטרף כעת ולהיכלל בסגל. לסגל גם ישוב בחצי הגמר המגן השמאלי רוי רביבו, שנעדר היום עקב כרטיס צהוב שני בטורניר שספג מול נבחרת צ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully