וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעולם שוב מצדיעים לישראל: "פרץ מלך הפנדלים, גלוך עוד יככב בברצלונה"

בעולם הכדורגל ממשיכים להתרשם מההישג של הנבחרת הצעירה אחרי ההעפלה לחצי הגמר: "כישרון מבריק בהתקפה, אבל גלוך עושה את ההבדל, ופרץ הגיבור, שומר על קור רוח בדרך להיסטוריה". בבלגיה התרשמו מההישג של לוזון, והיה גם מי שציין את הצהוב ה"מטופש" של השוער

גיא לוזון, דניאל פרץ ואוסקר גלוך בריאיון אחרי העלייה לחצי גמר היורו/ספורט1

גם ברחבי העולם ממשיכים להחמיא לכדורגל הישראלי, אחרי ההישגים של הנבחרות הצעירות בתקופה האחרונה, שהגיעו לשיא אתמול (שבת) עם ההעפלה של הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו עד גיל 21.

"ישראל ממשיכה לחלום", קראה הכותרת ב"אס" הספרדי, שם צוין כי "הייתה אווירה מדהימה בטביליסי, עם קהל שיא בטורניר, במשחק של נבחרות עם כישרון מבריק בהתקפה... בישראל זה כמובן אוסקר גלוך, השחקן שעושה את ההבדל במסירות ובדריבל".

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים עלייה לחצי גמר אליפות אירופה 2023. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אי אפשר להתעלם מזה. ישראל פורחת/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

דניאל פרץ נבחר ל"שחקן המשחק" על ידי אופ"א, הוגדר כ"גיבור הניצחון" ובאתר הרשמי שלה נכתב: "הוא ביצע כמה עצירות נהדרות במהלך המשחק וגם עצר פנדל בדו קרב. הוא גם הראה ביטחון בהתמודדות עם כדורי הרוחב של גאורגיה". בחשבון האינסטגרם של אופ"א כתבו: "דניאל פרץ - מלך הפנדלים".

ב"בילד" הגרמני נכתב ש"בניגוד ליריבתה, ישראל ידעה לשמור על קור רוח ברגעי האמת, והשוער הנהדר שלה שוב הציל פנדלים שהביאו לישראל העפלה היסטורית, לראשונה בתולדותיה".

ב"ל'אקיפ" כתבו: "הנבחרת של גיא לוזון שרדה בשיניים בזכות הכישרון של דניאל פרץ, ששוב הצטיין בין הקורות. לצערו של פרץ, הוא קיבל כרטיס צהוב מטופש ויחמיץ את חצי הגמר". ב"ספורט איטליה" כתבו על פרץ: "הוא הצליח להפנט את בועטי הפנדלים של גאורגיה", כפי שעשה לא פעם בעבר", ובתקשורת הפורטוגלית הוסיפו: "פרץ כבר עשה לעצמו שם של מומחה פנדלים, וגם הפעם הוא פרח ברגע האמת".

"החלום של לוזון נמשך, זה של גאורגיה התנפץ", כתבו באתר הבלגי "וולפוט". באתר "לאולה" האוסטרי העניקו את מלוא הקרדיט לאוסקר גלוך וכתבו: "גלוך בעט את ישראל לחצי הגמר", כשהם מציינים ש"ההצטרפות של אוסקר למחנה האימונים של זלצבורג תידחה עוד קצת".

ב"מונדו דפורטיבו כתבו: "ישראל נשענה על השחקנים הכי טובים שלה, אוסקר גלוך ודור תורג'מן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ההישג של הנבחרת הצעירה - עוד כתבות בנושא

דניאל פרץ חוגג את ההעפלה של הנבחרת הצעירה לחצי גמר היורו. ספורט1, צילום מסך
שוב במוקד. פרץ/צילום מסך, ספורט1

כתב ה"אס" אסייר גבילונדו ציוץ: "עוד ערב היסטורי לכדורגל הישראלי. עושים שם עבודה אדירה בנבחרות הצעירות. הם בנו דור זהב".

כתב "TNT" ארגנטינה פפה דל בוסקה צייץ: "האם ההישגים של ישראל בנבחרות הצעירות מקריים? אף אחד כבר לא באמת יכול להאמין לזה. הכדורגל הישראלי עשה התקדמות גדולה. שחקנים כמו סתיו למקין, אוסקר גלוך ודור תורג'מן יכולים להצעיד את הדור הזה להישגים גדולים גם בנבחרת הבוגרת. מתרחש שם תהליך מאוד מעניין".

עיתונאי ספרדי צייץ: "איזה שחקן אוסקר גלוך. לא אתפלא אם יום אחד נראה אותו מפרק את הליגה הספרדית יחד עם פדרי".

אגב, המשחק אתמול שבר שיא כל הזמנים ביורו עד גיל 21, כשנערך לעיני 44,338 צופים. הוא עבר את השיאים שנקבעו בטורניר הנוכחי, בטביליסי, במשחקים של גאורגיה מול הולנד ובלגיה (43 ו-42 אלף). בינתיים כבר עכשיו זה טורניר היורו צעירות שהביא הכי הרבה קהל במצטבר (250,746 צופים בסך הכל, והספירה נמשכת), לפני פולין 2017 (סך הכל 244 אלף). במקום השביעי הטורניר שנערך בישראל ב-2013, שלמשחקיו הגיעו בסך הל 172,543 צופים במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully