וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החגיגה הישראלית יצאה משליטה": זעם בגאורגיה בשל תקרית ביציע

בגאורגיה טוענים שאוהד ישראלי שהסתנן ליציע העיתונאים תקף אוהדים גאורגים אחרי הניצחון וחולל מהומה: "צריך ללמוד גם לנצח בכבוד". השחקנים שבורים: "ברגע שהמאמן התחיל לדבר, כולנו פרצנו בבכי"

לירן שכנר ואורי אוזן חוגגים את עליית נבחרת ישראל הצעירה לחצי גמר אליפות אירופה/ספורט1

בגאורגיה נרשמה אכזבה גדולה אחרי ההפסד אמש (שבת) לנבחרת הצעירה של ישראל ברבע גמר יורו 2023. למעלה מ-44 אלף צופים גדשו את היציעים בטביליסי ועודדו את הנבחרת המקומית, אבל שתי החמצות בדו קרב הפנדלים עלו בהפסד 4:3 אחרי 0:0 בתום 120 דקות.

המאמן רמאז סבנאדזה אמר בסיום: "קשה לי לדבר. להפסיד זה חלק מהמשחק, אבל הגיע לנו יותר. אני חייב לציין שוב שהחבר'ה האלה הם העתיד של הכדורגל הגאורגי. המנטליות שלהם מילאה אותי השראה. המשחק עצמו? היה חסר לנו יותר אומץ בחלק הקדמי. השחקנים היו מאוד עייפים ואני רוצה להודות להם על המסירות שלהם. זו רק ההתחלה בשביל הדור הזה".

הקפטן אנזור מקוואבישווילי אמר: "אני חושב שהצלחנו לאחד את כל גאורגיה סביב הנבחרת שלנו במהלך הטורניר. הייתה בנו התעניינות אדירה וזה מאוד משמח אותי - למרות שהצד השני, של ההפסד, הוא מאוד כואב. פנדלים זה גם עניין של מזל ובפעם הזו היינו בצד המפסיד".

אנזור מקוואבישווילי, שחקן נבחרת גאורגיה. Levan Verdzeuli, GettyImages
"הצלחנו לאחד את כל גאורגיה סביב הנבחרת שלנו". מקוואבישווילי/GettyImages, Levan Verdzeuli
sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זוריקו דטיאשווילי הוסיף: "עשינו היסטוריה, למרות ההפסד. אנחנו מקווים שמה שקרה בטורניר הזה ידחוף את הכדורגל הגאורגי קדימה בשנים הבאות. אנחנו צריכים להישאר עם ראש מורם ולהיות גאים בעצמנו. זה מה שהמאמן אמר לנו בחדר ההלבשה בסיום. כשהוא התחיל לדבר, כולנו פרצנו בבכי".

בגאורגיה דיווחו בכעס על תקרית חריגה ביציעים, שהחלה כאשר אוהד ישראלי שזהותו לא ברורה הסתנן ליציע העיתונאים באצטדיון, ומיד לאחר שהובטח הניצחון של החבורה של לוזון, חגג בצורה מופגנת מול האוהדים הגאורגים, ושפך לעברם בקבוקי מים. לטענתם, התקרית הזו חוללה מהומה ביציעים. "האוהד הישראלי נכנס ליציע העיתונאים ללא אישור והתנהג בחוסר כבוד מינימלי. אחרי שהוא התיז מים על אוהדים גאורגים הם הגיבו בכעס, וזה היה טבעי - אבל האוהדים הישראלים ניסו להציג זאת כאילו שאוהדינו לא מקבלים את ההפסד בכבוד. החגיגות של הישראלים יצאו משליטה, וחבל כי צריך לדעת גם לנצח בכבוד. אבל גם תקרית כזו לא תפגע ביחסי החברות שיש בין גאורגיה לישראל במשך דורות שלמים".

אגב, המשחק אתמול שבר שיא כל הזמנים ביורו עד גיל 21, כשנערך לעיני 44,338 צופים. הוא עבר את השיאים שנקבעו בטורניר הנוכחי, בטביליסי, במשחקים של גאורגיה מול הולנד ובלגיה (43 ו-42 אלף). בינתיים כבר עכשיו זה טורניר היורו צעירות שהביא הכי הרבה קהל במצטבר (250,746 צופים בסך הכל, והספירה נמשכת), לפני פולין 2017 (סך הכל 244 אלף). במקום השביעי: הטורניר שנערך בישראל ב-2013, שלמשחקיו הגיעו בסך הל 172,543 צופים במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully