וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה החמיאו לגלוך: "ליברפול צריכה לשקול להשקיע בשחקן כמוהו"

כתב "הגרדיאן" וה"מירור" שיבח את קשר הנבחרת הצעירה לפני רבע גמר היורו עד גיל 21 (ש', 19:00, ספורט1): "הכוכב של ישראל בטורניר. האדומים צריכים להתחיל למצוא פנינים ויש שם עבודה נהדרת בגילאים הצעירים"

שרון דוידוביץ', אורי אוזן ואשרת עיני מדווחים מגאורגיה ביום שאחרי העלייה לרבע גמר היורו/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל תעלה מחר (שבת, 19:00, ספורט1) לדשא בטביליסי בפעם הראשונה בתולדותיה לרבע גמר היורו עד גיל 21 במשחק היסטורי מול נבחרת גאורגיה הצעירה. אחרי שנשבר שיא האוהדים במשחק של הגאורגים מול הולנד בשלב הבתים עם 43,043 אנשים ביציעים, השיא צפוי להישבר מחר באווירה נהדרת בקרב על הכרטיס לחצי הגמר.

באירופה החלו לסמן שחקנים מרכזיים של הנבחרת הצעירה של גיא לוזון לקראת המפגש המרתק, וכתב "הגרדיאן" וה"מירור", בנס בוקסק, סימן את אוסקר גלוך כשחקן שעשוי לעשות את קפיצת המדרגה הגבוהה ביותר בקריירה לאחר הטורניר: "הכוכב של הנבחרת הישראלית בטורניר הוא אוסקר גלוך, שמאז שהספיק להגיע לגמר היורו עד גיל 19, עבר לרד בול זלצבורג שסיפקה כוכבים כמו סאדיו מאנה וארלינג הולאנד. במונדיאליטו הוא לא היה חלק מהסגל והנבחרת הפסידה לאורוגוואי בחצי הגמר ללא הכוכב הראשי שלה".

באנגליה המשיכו להחמיא לקשר הצעיר והשוו את ההצלחה שלו ליוסי בניון בימיו בליברפול: "לנבחרת ישראל לא הייתה הצלחה בזירה הבינלאומית כבר שנים. גם בימיו של יוסי בניון, אחד השחקנים הטובים ביותר שלה אי פעם שכיכב בליברפול ושיחק גם בארסנל וצ'לסי, לא צמח דור של כוכבים. בהתחשב בעובדה שהנהלת האדומים לא משקיעה הרבה כסף, ליברפול יכולה להסתכל על אופציה להשקיע בשחקן עם פוטנציאל כמו גלוך".

עוד בכדורגל הישראלי

אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל הצעירה לפני נוני מדואקה שחקן נבחרת אנגליה הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ילך בעקבות המנהל המקצועי של הנבחרת הלאומית? גלוך/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

"יש עבודה נהדרת בגילאים הצעירים של ישראל שיצרה נבחרת מרשימה", הוסיף בוקסק. "כפי שברייטון הוכיחה כבר, יש פנינים שאפשר למצוא ברחבי העולם, וישראל עשויה להיות מקום מצוין עבור מועדון כמו ליברפול להתחיל ליישם גישה דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully